Klacht KPN: Thuis slecht of geen bereik 3G

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 47142
Gebruiker
Jacobvan veen
Datum
3 reacties

Details

De klacht

In mijn woning heb ik heel slecht bereik van het data netwerk van KPN hi. Terwijl ik een 4g abonnement heb aangeschaft heb ik in bijna mijn gehele woning alleen gprs bereik. Ik begrijp wel dat in mijn woonplaats nog geen 4g dekking is. Maar wil dan het liefst wel minimaal 3G dekking in mijn woning hebben. Ben al vele jaren trouwe klant bij hi en dat wil ik het liefst ook nog heel lang blijven. Hebben jullie hier misschien een oplossing voor?

Met vriendelijke groet,

Jacob van Veen

De oplossing

Beter 3G bereik in mijn woning.

3 reacties

  1. Auteur
    Jacobvan veen
    Datum
    Ik ben in afwachting tot HI contact met me op neemt.Met vriendelijke groet,Jacob.
  2. Auteur
    Jacobvan veen
    Datum
    HI kan me geen passende oplossing bieden helaas
  3. Auteur
    Jacobvan veen
    Datum
    Klacht is wel afgehandeld maar mijn probleem is nog niet verholpen. Bij meerdere klachten hoop ik dat er in de toekomst alsnog een passende oplossing komt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jacobvan veen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry