Opgelost door KPN: thuis van wifi afgegooid.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 32931
Gebruiker
Tjabo5
Datum
5 reacties

Details

De klacht

Mijn telefoonrekening voor mijn mobiel is torenhoog. Dit omdat, terwijl ik contact via mijn eigen draadloze internet had gemaakt, KPN mij daar afgooide en het sterkere 3G netwerk het overnam.
Vervolgens moest ik daar voor betalen omdat ik geen internet in mijn bundel heb.

Ik heb gebeld, een aantal keer gemaild met vragen en blijf doorsnee antwoorden krijgen.
Ik vind het van de zotte dat ik van mijn eigen draadloze netwerk wordt gegooid in mijn eigen huis, om vervolgens duur te moeten betalen aan KPN.

Ook hebben ze geen waarschuwing gegeven over hoog gebruik buiten de bundel.

De oplossing

Ik wens niet te betalen voor internetgebruik in mijn eigen huis.
Daarvoor heb ik namelijk l betaalt door middel van een abonnement.
Ik wil dus van deze rekening af.

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kolk,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Tjabo5
    Datum
    Ik ben één maal ( na twee dagen) gebeld door een mevrouw van KPN, kon jammer genoeg haar naam niet opschrijven omdat ik druk aan het verhuizen was.
    Ze zou me zo vlug mogelijk terugbellen na contact te hebben opgenomen met de afdeling mobiel internet. maar nu, na 5 dagen nog niets gehoord. Heb haar wel te verstaan gegeven, dat ik niet betaal voor alles is opgelost ( had bedrag gestorneerd) en dat ik niet verwacht dat ze mij gaan afsluiten.
    Krijg daarover wel sms-jes.
  3. Auteur
    Tjabo5
    Datum
    ONDERTUSSEN DOOR KPN WEL GEBLOKKEERD VOOR UITGAANDE TELEFOONTJES .
    Zitten die mensen daar nu alleen om hun salaris in ontvangst te nemen elke maand, of doen ze ook nog wat ze zeggen aan de telefoon.
    Kan nu niet eens bellen als ik op mijn kleindochter moet passen en er gebeurd wat.
  4. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Kolk, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  5. Auteur
    Tjabo5
    Datum
    Ik ben uiteindelijk akkoord gegaan met 3/4 kwijtschelding van het bedrag. Ik had geen zin om verder te gaan. Wel heb ik het gevoel dat KPN hier niets mee gaat doen, ik vind dat ze de mensen moeten waarschuwen dat dit kan gebeuren.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tjabo5
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen