Opgelost door KPN: Tijdelijk stopzetten abonnement tijdens verblijf in buitenland

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 125199
Gebruiker
Thom
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Binnenkort ga ik voor mijn verplichte stage voor 5 maanden naar Kenia. In verband met deze stage zou ik graag mijn abonnement tijdelijk (5 maanden) stopzetten. Dit is niet mogelijk volgens KPN. Ik ben volledig bereid de afgesproken 2 jaar te betalen alleen met een pauze ertussen. KPN kan niets doen om mij tegemoet te komen en hierdoor moet ik € 225,- betalen voor iets waar ik geen gebruik van maak!

De oplossing

Dat het contract 5 maanden tijdelijk wordt stopgezet zodat ik daarna mijn abonnement van 2 jaar kan uitdienen.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Ostaijen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Ostaijen,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Thom
    Datum
    KPN heeft mij een passend alternatief aangeboden

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thom
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen