Klacht KPN: Tijdelijk stopzetten KPN abonnement wegen wereldreis

Klachtnummer
# 123811
Gebruiker
martijnbuth
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Beste KPN,

Ik vertrek volgende week dinsdag(25 augustus) naar Australi√ę om een half/heel jaar te werken en te reizen. Nu heb ik contact opgenomen met KPN over het tijdelijk stopzetten van mijn abonnement. Ik kreeg te horen dat het niet mogelijk was om dit tijdelijk stop te zetten en dat ik tijdens mijn reis 40 euro per maand moet betalen. 40 euro voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken!
De enige oplossing was het verlagen van mijn abonnement met 2,50 of het afkopen van mijn abonnement(loopt tot 2017), dit is dus niet echt een oplossing.

Ik hoop we samen uiteindelijk nog een oplossing kunnen vinden.

Met vriendelijke groet,
Martijn Buth

De oplossing

Ik hoop dat we samen een oplossing kunnen vinden. Ik vind het apart dat het niet mogelijk is om het abonnement tijdelijk stop te zetten en dit later weer door te betalen, middels een verlengd contract. Een andere mogelijkheid is misschien een compensatie of het verminderen van het maandelijkse bedrag tot een acceptabel niveau.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Buth,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Buth,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen