Klacht KPN: Tijdelijk stopzetten KPN abonnement wegen wereldreis

martijnbuth

Beste KPN,

Ik vertrek volgende week dinsdag(25 augustus) naar Australi√ę om een half/heel jaar te werken en te reizen. Nu heb ik contact opgenomen met KPN over het tijdelijk stopzetten van mijn abonnement. Ik kreeg te horen dat het niet mogelijk was om dit tijdelijk stop te zetten en dat ik tijdens mijn reis 40 euro per maand moet betalen. 40 euro voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken!
De enige oplossing was het verlagen van mijn abonnement met 2,50 of het afkopen van mijn abonnement(loopt tot 2017), dit is dus niet echt een oplossing.

Ik hoop we samen uiteindelijk nog een oplossing kunnen vinden.

Martijn Buth

Ik hoop dat we samen een oplossing kunnen vinden. Ik vind het apart dat het niet mogelijk is om het abonnement tijdelijk stop te zetten en dit later weer door te betalen, middels een verlengd contract. Een andere mogelijkheid is misschien een compensatie of het verminderen van het maandelijkse bedrag tot een acceptabel niveau.

KPN
    Geachte heer Buth,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Buth,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?