Klacht KPN: Tijdelijk stopzetten telefoonabonnement bij HI

Klachtnummer
# 36882
Gebruiker
LJdeWeerd
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Binnenkort vertrek ik voor 6 maanden naar het buitenland. Omdat ik in deze periode geen gebruik zal maken van mijn huidige telefoonabonnement bij HI, belde ik naar de klantenservice om deze tijdelijk stop te zetten. Dit was volgens hun niet mogelijk. Ik vind dit echt heel bizar en onbegrijpelijk. Het argument: 'maar u heeft toch voor deze periode een contract ondertekend?' is makkelijk te weerleggen. Ik verander namelijk niet de duur van het contract, ik wil hem alleen maar opbreken en tijdelijk stopzetten, waarna hij gewoon verder gaat waar hij nu gebleven is. Er is mij verteld: 'ik zou het wel willen, maar ik kan het niet'. Nonsens, u kan het wel, u wilt het gewoon niet. Dit is geen service. Ik hoop op een passende oplossing, zodat u uw klanten niet met onnodige kosten laat zitten.

De oplossing

Tijdelijks stopzetten van mijn abonnement voor de periode dat ik in het buitenland verblijf.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen