Klacht KPN: TNT Express bezorging

kevin richters

wij hebben rond 1815 een brief door de bus gekregen via TNT Express dat wij om 1837 niet thuis waren, dit klopt uiteraard niet want wij waren om 1815 thuis (Fotobewijs) en de bezorger was op geen enkele manier te bereiken.
het gaat om een pakker verzonden via KPN en met de bezorger moesten wij het oude kpn interactieve televisie pakket weer meegeven.
Alvorens tot deze afspraak te komen hebben wij al getracht het op een ander moment te doen wat volgens de klantenservice van KPN niet mogelijk was.
Wij hebben een etentje af moeten zeggen omdat we thuis moesten blijven omdat wij via SMS de tijd 1830 tot 2030 hebben ontvangen van TNT Express.

Al het rondbellen naar de dure 0900 nummers heeft me bij elkaar al ruim 10 euro gekost.

Het feit dat het distributie centrum niet bereikbaar via wat voor manier dan ook is niet echt professioneel.

De klantenservice van PostNL kon mij ook niet verder helpen ookal hebben die naar mijns inzien wel alles geprobeerd.

KPN
    Geachte heer Richters,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?