Opgelost door KPN: Toestel defect na 'reparatie'

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 39126
Gebruiker
AFolmer
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Een tijdje geleden begon mijn telefoon kuren te vertonen, af en toe gaf hij ineens aan dat de SIM-kaart ontbrak, terwijl die er nog gewoon inzat. In eerste instantie gebeurde het eens in de paar weken en hielp opnieuw opstarten gewoon.
Uiteindelijk werd het steeds erger en gebeurde het meerdere malen per dag. Toen heb ik mijn telefoon opgestuurd naar Teleplan. Dit was op 11 september 2013.
Het schetste dus ook mijn verbazing dat ik mijn telefoon twee weken later ineens terugkreeg, met de mededeling dat het defect was ontstaan door 'onjuist gebruik'.
Ook was als extra cadeautje mijn oplaadpoort ineens kapot. De pin die erin zit is doormidden gebroken.
Ik heb de klantenservice van KPN meerdere malen gemaild met het verzoek deze klaht op te lossen, maar ik heb het idee dat ik niet serieus genomen wordt en de afgelopen twee weken is het angstvallig stil.

De oplossing

Ik wens dat mijn klacht serieus genomen wordt en dat KPN met Teleplan regelt dat mijn telefoon gerepareerd wordt. Als dit niet mogelijk is heb ik nog garantie tot en met maart 2014, dus verwacht ik een nieuw toestel, wat redelijk is binnen de garantie.
Ook verwacht ik dat dit binnen een termijn van 14 dagen gebeurt.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Folmer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    AFolmer
    Datum
    Telefoon blijkt total loss te zijn. Oplossing: eerdere contractverlenging met een gratis nieuw toestel (ook al zou ik daar voor moeten bijbetalen).

Uiteindelijke oplossing

Auteur
AFolmer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen