Klacht KPN: toestel lease overname bedrag

Elisa

Beste,

Ongeveer anderhalf jaar geleden heb ik een 2 jarig contract bij jullie afgesloten met een iphone 5 toestel lease. Er is mij bij het afsluiten van het abonnement door de verkoper verteld dat het overname bedrag aan het einde van het contract "10% van de dagwaarde, ongeveer een paar tientjes" zou zijn.
Nu heb ik net afgelopen week een sim only bij HI aangevraagd en een envelop ontvangen waarin het overname bedrag vermeld staat. Tot mijn grote verbazing gaat het om 160,08 euro, een stuk meer dan "een paar tientjes".
Natuurlijk direct met de klantenservice gebeld maar die konden mij niet anders vertellen dan dat dit het definitieve bedrag is.
Daar ga ik uiteraard niet mee akkoord, en aangezien ik al 8 jaar klant ben bij jullie verwacht ik toch een betere behandeling. Als het bedrag niet wordt aangepast naar een schappelijk bedrag of volledig wordt geschrapt is dit direct mijn laatste abonnement bij HI geweest en zal ik ook mijn nieuwe sim only retourneren

Overname bedrag van mijn iPhone 5 aanpassen naar het bedrag dat jullie zelf hebben genoemd bij het afsluiten van het abonnement.

Ook een klacht indienen over KPN?