Opgelost door KPN: Toestel Lease

S

Ik kan mijn abonnement wijzigen. Na een gesprek met de klantenservice, wordt het juist sim only abonnement gevonden, alles geregeld en er wordt dat ik straks een sms krijg, mijn telefoon dan aan en uit moet doen en het nieuwe abonnement is van start. Tot grote verbazing lees ik in die sms, dat ik een retourenvelop thuis krijg waar ik mijn toestel in kan terug sturen. HUH?! Ik heb iets gemist, blijkbaar heb ik al 2 jaar een leasecontract. Al jaren ben ik vaste klant bij HI, en altijd heb ik 2 jaar een vast contract en daarna een sim-only met mijn oude toestel. Bij de afsluiting van mijn laatste abonnement heeft de medewerker mij toen niet op de hoogte gesteld van veranderd beleid. Ik bel terug kan de sim only annuleren, of voor 134,76 mijn toestel kopen, ik wilde lagere kosten niet hogere! 134,67 /24 maanden = 5.62 per maand was te overzien. Nu sta ik schaakmat, en voel ik me in mijn vertrouwen beschaamd. Ik ben dan wel het contract aangegaan, maar mondeling is dit NIET benoemd!

Compensatie in de kosten van mijn toestel, om het te kunnen kopen. Zodat ik kan overstappen naar sim-only.

Of de mogelijkheid het toestel over te nemen en mijn contract eind van dit jaar te kunnen beëindigen in plaats van in april 2015.

S
    Kpn heeft contact met mij opgenomen, en een oplossing aangeboden mbt het kopen van het leasetoestel. Netjes afgehandeld, bedankt!

S

Ook een klacht indienen over KPN?