Klacht KPN: toestel Samsung note 2 internetklacht

balende

Het is al een tijd lang zo dat mijn toestel weigert op wifi te gaan. In plaats daarvan zet ie me automatisch op dataverbinding. Dit kost ongelofelijk veel mb waar ik niet voor wens te betalen aangezien dit een fabrieksfout is. Ik ben naar de Hi gegaan voor advies, of ik moest m laten repareren of ik moest hem resetten. Heb m gereset maar 0.0 verbetering. Als ik m laat repareren ben ik m weer ruim 2 weken kwijt en mag ik daar weer voor gaan betalen. Ik betaal nu al snel extra voor mijn Internet omdat ik nu sneller aan mijn mb's zit. Ook word ie alsmaar trager en trager terwijl hij alle updates krijgt en loop extreem vaak vast. Wat kan ik hiermee? Want ben deze telefoon nu aardig zat aan het worden.

Gratis reparatie, het is een fabrieksfout dus het lijkt me dat het onder de garantie moet vallen.
Ik mag officieel in maart een nieuw toestel uitzoeken, misschien moet dat dan maar vervroegd worden.
En ik wil de extra betaalde mb's vergoed hebben, want ik ga er niet mee akkoord dat ik extra kosten betaal voor een fout van de fabriek!

balende
    Hallo,
    Jullie bellen mij op tijdstippen dat ik gewoon aan het werk ben. Jullie kunnen me tussen 4 en 5 bereiken of na half 8.