Klacht KPN: Toestel Samsung S7 edge al na 3 weken defect en geen oplossing door KPN!!!!

# 194464
TheHandy

Ik heb bij de verlenging van mijn KPN abonnement mogen kiezen voor een nieuw toestel, (eind maart 2016) mijn keus is gevallen op de S7, mooi, snel en goede specs. Helaas werd het toestel al na 3 weken erg warm en begon hij uit het niets te kraken en uit te vallen. #garantie. Diverse malen terug geweest bij de KPN winkel Almere-stad, ze hebben hem na 3 bezoekjes op aandringen toch opgestuurd naar hun vaste reparateur, maar daar is hij onverichte zaken van teruggekomen omdat er een piep klein barstje in het scherm zou zitten. (ze hebben hem zelf nieteens open gemaakt omdat er zichtbare schade zou zijn) Erg vervelend want toen we ons de eerste 3 keer gemeld hebben bij de winkel was er van een krasje geen sprake! Zelfs contact met de klantensevice helpt niet, ja een compensatie van € 100 maar dat is niets! Hoe gaan we dit oplossen ???

Er is naar mijn idee maar 1 oplossing en dat is het toestel omruilen (garantie geval) zeker omdat het al binnen een paar weken ontstaan is. Daarnaast ook de KPN winkel in Almere-stad op de vingers tikken omdat ze (voor niemand) enige registratie bijhouden!
Zelfs de klachtenservice heb ik diverse malen aan de lijn gehad en die konden ook niets doen omdat de winkel er een zooitje van had gemaakt (ja een compensatie van €100 maar dat heb ik natuurlijk niet geaccepteerd.

KPN
    Geachte heer Schouten,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?