Klacht KPN: Toestel werkt niet meer naar behoren.

Valerierw

Ik heb nu ongeveer een jaar een nieuw toestel de Iphone 6, alleen hij loopt constant vast, valt uit raakt oververhit etc. Nou ben ik met dit probleem al bij de apple store geweest, alleen zonder resultaat. Nou zou ik in April 2017 pas mogen verlengen, op forums word iedereen aangeraden een nieuw toestel te kopen. Maar ik vind dat KPN niet van iedereen kan verwachten dat iedereen dat maar even doet. Leentoestel ben ik ook geen voorstander van omdat ik het toestel echt nodig heb voor mijn werk.

Ik heb KPN compleet, en dit wou ik eigenlijk ook zo houden. Is het eventueel mogelijk om een ander toestel te krijgen ( eventueel met bijbetaling ). Of te verlengen voor 2 jaar wederom met een nieuw toestel? Eventueel zou ik ook een Ipad willen afnemen, wellicht dat er een mooie combi deal gemaakt kan worden?

Nieuw toestel / Combi deal?

KPN
    Geachte mevrouw Waanders,

KPN Klantenreacties CMT
    Valerierw
    Nog steeds dezelfde problemen met mijn toestel en nog steeds geen reactie mogen ontvangen......
    KPN
    Geachte mevrouw Waanders,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 29.

KPN Klantenreacties CMT