Klacht KPN: Toestel werkt niet meer naar behoren.

Klachtnummer
# 182377
Gebruiker
Valerierw
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik heb nu ongeveer een jaar een nieuw toestel de Iphone 6, alleen hij loopt constant vast, valt uit raakt oververhit etc. Nou ben ik met dit probleem al bij de apple store geweest, alleen zonder resultaat. Nou zou ik in April 2017 pas mogen verlengen, op forums word iedereen aangeraden een nieuw toestel te kopen. Maar ik vind dat KPN niet van iedereen kan verwachten dat iedereen dat maar even doet. Leentoestel ben ik ook geen voorstander van omdat ik het toestel echt nodig heb voor mijn werk.

Ik heb KPN compleet, en dit wou ik eigenlijk ook zo houden. Is het eventueel mogelijk om een ander toestel te krijgen ( eventueel met bijbetaling ). Of te verlengen voor 2 jaar wederom met een nieuw toestel? Eventueel zou ik ook een Ipad willen afnemen, wellicht dat er een mooie combi deal gemaakt kan worden?

De oplossing

Nieuw toestel / Combi deal?

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Waanders,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Valerierw
    Datum
    Nog steeds dezelfde problemen met mijn toestel en nog steeds geen reactie mogen ontvangen......
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Waanders,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt. Ook is de voicemail ingesproken.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 29.

    Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT