Klacht KPN: toestel werkt niet te hige kosten buiten bundels

esly

Hallo in maart 2013 wilde ik mijn hi abonnement verlengen dat ging goed toestel uitgekozen (lease). En plots was mijn abonnement kpn. Gebeld dat was normaal volgens kpn. Hi is voor de jongere generatie???....Toestel vertoond kleine gebreken ook vaak in winkel geweest. Tot hij het geheel liet afweten opgestuurd en leen toestel. En na twee maanden het zelfde liedje. Ik ben er klaar mee. Maar nu zeggen ze dat mijn abonnement pas afloopt in juni 2015 en ik weer toestel kan opsturen. Dit kan toch niet al zolang sukkelen. Ik wil ervanaf maar dat kan niet zonder afkopen ik betaal voor een toestel dat het niet doet. Ook mijn bundels gebruik ik niet wel extra kosten. Ik woon in Duitsland krijg ook geen post van ze. Bij hi kreeg ik dat wel. Hoe kom ik hier vanaf....... wil een toestel dat het gewoon doet.

Ik zou graag toestel willen inleveren zonder de kosten nog hiervan. Wil een eigen kopen die het naar behoren doet. En van mijn abonnement af. Ben er zo mee klaar en als je belt doen ze of ze niks kunnen doen, ze geven nog niet aan waar je terrecht kunt voor een klacht. Buitenom de online versie waar ik ook mijn klacht heb beschreven maar Nooit reactie terug ontvangen... Bah bah

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Bree,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    esly
    Ik wacht hierop uw reactie hoop niet dat het zoals de afgelopen jaar gaat van doe dat en doe dit. Na laatste keer dat toestel nog is weggeweest heeft hij het een week gedaan. Wel zonder apps want daarop ging het al mis, nu gaat het alweer mis tijdens bellen of foto maken wat dan ook en ik doe echt niet veel poespas met dit ding. Het is een blok aan mij been waarvoor ik betaal. Hoop op een goede samenwerking en ik wil gewoon van dat nare ding af.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Bree, Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    esly
    Bij aankoop nieuwe gsm pfff kreeg ik tel. Van kpn ze vondt het erg en zei dat mijn tel. Afgeschreven wordt van de kease. De tweede persoon alweer zo'n standaard mens ,,,,met helaas ik moest mijn tel. Nog twee keer opsturen en dan konden ze pas wat doen...dat is volgens het beleid van kpn. pfff is dat helpen. De tel. Ligt in de la. Ik moet nog tot einde contract betalen. Mooi beleid heeftkpn heb een nieuwe gekocht. Wat een service,,,, bah bah ben blij als het achter me is betalen voor iets.....
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Van Bree, In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    U kunt de behandelaar van deze reactie zelf rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 22 08.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    esly
    Zoals jullie weten woon ik in Duitsland, ik heb drie kwartier aan de tel gezeten om te horen te krijgen dat ik tel weer moet opsturen. Ik begin hier niet meer aan naar een jaar ben ik het zat....... ik heb zoals jullie weten een nieuwe tel. Gekocht. Ik moet nog volgens jullie beleid tot einde contract dus volgens jaar mei betalen voor een tel. Die in de la ligt. Gewoon afmelden en wilde geen nieuwe ging bij jullie niet. Dus bij deze ....
    KPN
    Geachte mevrouw Van Bree, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    esly
    Na herhaaldelijk klachten heb ik een nieuw toestel gekocht. Ik betaal nog tot einde contract volgend jaar mijn lease toestel. Kpn heeft mijn nieuwe toestel de helft vergoed. Dat vind ik netjes. Hier mee komen ze me tegenmoet met de kosten van mijn defecte lease toestel die in de la ligt. Vindt het wel jammer dat het zo moest gaan. Heb ook vertrouwen in je klanten.
    mvg

Ook een klacht indienen over KPN?