Klacht KPN: toestellease

Klachtnummer
# 54817
Gebruiker
Jorindevv
Datum
0 reacties

Details

De klacht

bijna 2 jaar geleden heb ik een contract afgesloten met een lease toestel. Bij het afsluiten van het abonnement werd me verteld dat toeslellease de enige optie was als ik een abbonnement bij hi wilde hebben. Omdat ik altijd tevreden was over hi heb ik dit toch gedaan. ik heb iedere maand een behoorlijk bedrag betaald voor dit toestel, naar mijn menig net zo veel of zelfs meer als bij een normaal 2 jarig contract. nu hebben jullie het toestellease weer terug gedraaid. maar moet ik aan het einde van mijn contract nog wel een belachelijk bedrag betalen voor iets wat al dubbel en dwars betaald is en anders moet ik mijn toestel maar inleveren! ik heb bericht gekregen dat ik kan verlengen en wil hier graag een oplossing voor

De oplossing

ik wil mijn toestel houden zonder dat ik daar achteraf nog eens voor moet betalen!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen