Opgelost door KPN: Toestellease KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 111490
Gebruiker
Marielle86
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na al bijna 10 jaar klant te zijn van KPN Hi, heb ik ongeveer 2 jaar geleden een toestel genomen via toestellease (simpelweg omdat dat de enige manier was waarop de toestellen werden aangeboden via KPN Hi). Nu wil ik mijn abonnement verlengen, maar moet ik nog ruim 120 euro betalen om mijn oude telefoon (Sony Xperia Z) over te nemen. Ik heb gebeld met de klantenservice, maar daar werd ik niet erg vriendelijk & flexibel te woord gestaan. Kijkend naar de afschrijving, heb ik nu inmiddels precies betaald wat mijn telefoon waard zou zijn. Kortom, belachelijk dat ik nu nog zoveel geld moet betalen voor een oude telefoon.

De oplossing

Ik ben een tevreden klant van KPN en dit wil ik graag zo houden. Daarom verwacht ik een passende oplossing voor deze situatie van KPN, bijv. een kosteloze overname van mijn telefoon.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bouwman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Marielle86
    Datum
    KPN heeft contact met mij opgenomen en het is naar tevredenheid afgehandeld. Erg vriendelijke en behulpzame medewerkster.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Marielle86
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen