Opgelost door KPN: Toestellease KPN

Marielle86

Na al bijna 10 jaar klant te zijn van KPN Hi, heb ik ongeveer 2 jaar geleden een toestel genomen via toestellease (simpelweg omdat dat de enige manier was waarop de toestellen werden aangeboden via KPN Hi). Nu wil ik mijn abonnement verlengen, maar moet ik nog ruim 120 euro betalen om mijn oude telefoon (Sony Xperia Z) over te nemen. Ik heb gebeld met de klantenservice, maar daar werd ik niet erg vriendelijk & flexibel te woord gestaan. Kijkend naar de afschrijving, heb ik nu inmiddels precies betaald wat mijn telefoon waard zou zijn. Kortom, belachelijk dat ik nu nog zoveel geld moet betalen voor een oude telefoon.

Ik ben een tevreden klant van KPN en dit wil ik graag zo houden. Daarom verwacht ik een passende oplossing voor deze situatie van KPN, bijv. een kosteloze overname van mijn telefoon.

KPN
    Geachte mevrouw Bouwman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Marielle86
    KPN heeft contact met mij opgenomen en het is naar tevredenheid afgehandeld. Erg vriendelijke en behulpzame medewerkster.

Marielle86

Ook een klacht indienen over KPN?