Klacht KPN: toestellease

Klachtnummer
# 156888
Gebruiker
Rob
Datum
1 reactie

Details

De klacht

mijn zoon had een abonnement bij KPN. Hij was jonger als 18. Er is nooit over lease
gesproken. Nu is hij overgestapt naar elders en moet hij bijbetalen om zijn toestel te behouden. Het is echt schandalig. Bij het aangaan van het contract is nooit over lease gesproken. Over een lening dus hebben we het. Hij wilde geen lening maar een abonnement met een toestel. Nu heeft hij zijn toestel als dik en dubbel betaald en moet
hij nogmaals bijbetalen. Een schandalige manier van werken die ook geen enkele aanbieder verder hanteert. Er is zeer onzorgvuldig gehandeld in de informatievoorziening. KPN is zeer nalatig geweest en heeft de zorgplicht geschaad.

De oplossing

Geen bijbetaling voor het toestel. geen boete van 25 euro en verwijdering registratie
bij de stichting Preventel

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Peeters,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen