Opgelost door KPN: Toestellease

Y.O

Ik heb in Mei 2013 een contract afgesloten (toestelllease). Ik vind het heel erg oneerlijk dat ik nu met een toestel zit waar EN een leaseprijs voor is betaald en ook nog een deel voor betaald moet worden na afloop van het contract om er eigenaar van te worden. Andere contractanten kunnen slechts 2 maand na het afsluiten van mijn abonnement wel weer meteen eigenaar worden van het toestel.

Ik wil graag dat er contact met mij wordt opgenomen om over de contractduur te praten. Ik verwacht er niet per direct vanaf te kunnen. Ik verwacht wel dat KPN de contractduur in ieder geval kan inkorten.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Ouardighi,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Ik wacht het af.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Ouardighi, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Y.O
    Bedankt voor de correcte oplossing. Klein minpunt is dat als ik zelf de klantenservice van KPN bel dit absoluut niet mogelijk was maar als de klacht hier geplaatst wordt wel.

Y.O

Ook een klacht indienen over KPN?