Opgelost door KPN: Toestelletje Hi

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 107810
Gebruiker
gjwesterhof
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb toestellease van Hi, bij afsluiten van het contract werd mij verteld dat ik dan het toestel tegen va. 20% van de marktwaarde kon overnemen. Toen het zover was werd dat ineens €134,- voor het overnemen van een Samsung Galaxy S4. Hier word ik niet blij van! Jammer, jammer en nog eens jammer! Ik hoop op een passende oplossing.
Hartelijke groet, Gert-Jan Westerhof

De oplossing

Tegemoetkoming in het voorgestelde bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    gjwesterhof
    Datum
    KPN heeft het bedrag wat ik zou moeten betalen voor mijn Samsung Galaxy S4 leasetoestel volledig kwijtgescholden!
    Beste KPN, hartelijk dank voor de geweldige oplossing!
    Hartelijke groet, G. J. Westerhof

Uiteindelijke oplossing

Auteur
gjwesterhof
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?