Klacht KPN: Toestelnummer vervallen omdat er niet binnen 6 maanden een sms is verstuurd of uitgaande oproep is g prepaid Hi / KPN: Klacht HI

Vlegeltje

Toestelnummer vervallen omdat er niet binnen 6 maanden een sms is verstuurd of uitgaande oproep is gedaan. Zonder nadere aankondiging )bijvoorbeeld een smsje) nummer buiten werking gesteld. Ik vind dit echt on-acceptabel, zelfs wanneer het juist is volgens de voorwaarden. Ik verwacht van een bedrijf als KPN toch minimaal enige communicatie. Wanneer KPN producten moet slijten wordt je suf gebeld en in deze situatie enige service bieden is kennelijk teveel gevraagd. Waarin een groot bedrijf klein kan zijn.

Mijn telefoonnummer terug en enige compensatie voor het niet op de hoogte brengen van het feit dat het nummer buiten bereik gesteld zou gaan worden.

KPN
    Geachte heer Bernaards,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Vlegeltje
    heeft maandag gebeld. Helaas was ik onbereikbaar. Er zou op dinsdag worden teruggebeld. Echter, dit is nog niet gebeurd.
    Vlegeltje
    Ik heb inmiddels contact gehad met de service afdeling van KPN. Ik krijg een bedrag aan beltegoed op mijn rekening maar mijn 06 kan niet worden teruggegeven. Wat de reden hiervan is kon niet worden uitgelegd. Het bekende riedeltje van binnen 6 maanden opwaarderen of je aansluiting gebruiken. Ik heb mijn aansluiting gebruikt. Volgens de medewerker van de service afdeling gaat het om het doen van een betaalde oproep of sms. Nu staat dit niet in de voorwaarden.
    KPN
    Geachte heer Bernaards, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Vlegeltje
    Ik heb op 22 aug een email gestuurd naar KPN Klantenreacties CMT. Het lijkt mij gepaster om mijn 06 nummer terug te geven. Immers, het is zonder reden afgepakt. Zie onderstaande voorwaarden;
    Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is wel 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms’en, mobiel internetten of opwaarderen).
    KPN legt het gebruiken van de mobile aansluiting anders uit dan hierboven staat.
    Vlegeltje
    Het zou aardig zijn wanneer de consumentenbond deze situatie uit zocht. Misschien niet alleen deze maar alle klachten waarbij het nummer wordt ingenomen. Je mobile aansluiting gebruiken kan maar op een manier worden uitgelegd. Wanneer ik 112 bel heb ik mijn mobile aansluiting gebruikt en bestaat er geen reden om mijn 06 nummer buiten werking te stellen!
    KPN
    Geachte heer Bernaards, Uw reactie heeft betrekking op het gevoerde beleid van KPN-prepaid, dit is u inmiddels duidelijk gemaakt.Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Vlegeltje
    Het gevoerde (wan) beleid is uitgelegd. Dit is natuurlijk totaal iets anders dan streven naar klant tevredenheid. Het is (wan) beleid omdat er volgens het gevoerde beleid totaal geen reden was om mijn 06 nummer af te pakken. Kennelijk is de grote KPN te klein om dit gewoon toe te geven en hier consequenties aan te verbinden!
    KPN
    Geachte heer Bernaards, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Vlegeltje
    Helemaal niet tevreden met de afhandeling van de klacht. Consumentenbond wil wel helpen maar niet gratis. Leuke manier om leden te werven maar niet juist.

Ook een klacht indienen over KPN?