Opgelost door KPN: toezegging niet nakomen

Status
angry Opgelost
Klachtnummer
# 521914
Gebruiker
N.Th. Wernke
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren 18-2 gesproken met medewerkster KPN. Had een probleem met aanmaken nieuw email adres. We kwamen er niet direct uit en ze zou vandaag 13:00 uur terugbellen.
Echter, tot op heden niet teruggebeld.

De oplossing

Doen wat ze je toezeggen en anders bellen dat ze het nog niet kunnen oplossen. Nee is ook een antwoord.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Groeneveld,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Groeneveld,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
N.Th. Wernke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Probleem besproken en uiteindelijk opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen