Opgelost door KPN: Tot op heden mijn bestelde diensten niet geleverd door kpn

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 87008
Gebruiker
bjag
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Per 17 nov zou KPN premium pakket leveren. Eerst konden ze niet leveren. Vervolgens geleverd op 28 nov. De monteur kon het niet installeren vanwege een defect aan de poort in de centrale. Vervolgens moet je zelf achteraan, wanneer de monteur langskomt. Uiteindelijk een afspraak voor dinsdag 2 december. Monteur belt af kan het defect aan de centrale niet repareren. Vandaag 4 dec. Belt een monteur het defect ik gerepareerd, wat volgens mij niet klopte op de ontvanger vanwege alle rode knopjes die branden. Dit heb ik gemeld aan de monteur, hij komt toch nog even kijken. Vervolgens geeft hij aan dat hij geen opdracht heeft om binnenshuis de storing op te lossen. Geeft hij aan. Mevrouw belt u maar met kpn voor een vervolgafspraak. Wat een prutsers die kpn!!!
Hopelijk kunnen jullie hierin wat betekenen met het oplossen van dit probleem. KPN pleegt hiermee contractbreuk!!

De oplossing

Vandaag nog oplossen, door een monteur die er verstand van heeft!!

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Jaggoe,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    bjag
    Datum
    KPN heeft het defect opgelost. En heeft een passende oplossing geboden voor de niet ontvangen diensten.
    IK BEN HELEMAAL TEVREDEN NU. GOED OPGELOST DOOR KPN# TOP
  3. Auteur
    bjag
    Datum
    Kpn heeft het defect aan onze lijn gerepareerd. Top gedaan!
    Goede oplossing voor de niet ontvangen diensten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
bjag
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen