Klacht KPN: tot tweemala tweema mailaccount geblokkeerd zonder duidelijke redn en zonder aarschuwing.

matjo

Tijdens mijn vakantie in buitenland ontving ik op 11 juli jl. een sms dat mijn emailadres uit voorzorg zou zijn geblokkeerd omdat derden toegang tot mijn emailaccount zouden hebben.
Zonder enige vooraankondiging kon ik dus niet meer bij mijn mail. Terug in Nederland vroeg ik het meisje aan de telefoon (wij geven geen namen aan klanten!!) wat er zo dreigend was dat dat KPN noopte om zonder vooraankondiging mijn mail te blokkeren. Zij kon/wilde mij dat niet vertellen. Ik mest "gewoon" mijn wachtwoorden aanpassen want er was geconstateerd dat ik dezelfde wachtwoorden voor verschillende sites dingen gebruikte???!!! Hoezo privacy???) . Ik probeerde aan te passen, maar kreeg geen toegang. Dus opnieuw gebeld.
Ander iemand aan de lijn; die wist te vertellen dat ik niet zomaar mijn ww kon aanpassen, dat kon alleen vanuit mijn huis pc ivm IP adres.
Thuis wachtwoorden veranderd en het is ruim een maand goed gegaan. Tot mijn woede ontvang ik zojuist (13.24 uur) hetzelfde sms bericht en ben ik opnieuw geblokkeerd, weer zonder voorafgaande waarschuwing en weer zonder dat ik ook maar enig idee heb wat er aan de hand is. Blijkbaar heeft KPN zijn veiligheid zaken niet op order en in plaats van dit op te lossen, word je al klant op deze wijze gedupeerd.

!) Per omgaande mailaccount weer installeren.
2) Dit NOOIT meer zonder waarschuwing afsluiten.
3) Duidelijke Uitleg wat er aan de hand is
4) Excuus

KPN
    Bedankt voor uw bericht.

Wij hebben uw bericht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de melding verder af te handelen.

KPN Webcare
    matjo
    De klacht is niet opgelost. Ik heb nog geen antwoord op de vraag wat de bedreiging inhoudt en waarom uk niet van te voren wordt gewaarschuwd.
    matjo
    Helaas geeft het abuseteam mij geen antwoord op de belangrijkste vragen, te weten wat het risico is en
    Waarom ik niet eerst ern waarschuwing krijg.

matjo
Geen enkel duidelijk antwoord; geen handreiking, geen persoonlijk contact. Extreem klantonvriendelijk.

Ook een klacht indienen over KPN?