Opgelost door KPN: Totaal gebrek aan communicatie en totaal gebrek aan inzet en motivatie om met klachten om te gaan

content Opgelost

Woensdag 13 juni
geen internet , geen wifi en gedeeltelijke TV ontvangst
Donderdag 14 juni gebeld
Zou 's avonds worden teruggebeld door backoffice ( niet gebeurt )
Afspraak voor monteur op vrijdag 15 juni tussen 10 en 12 uur
Vrijdag 15 juni
Mijn vrouw heeft vrij moeten nemen voor monteur deze is niet op komen dagen.
KPN gebeld.
Onduidelijk verhaal probleem zou niet in huis liggen maar buiten.
Geen reden waarom de monteur zonder bericht niet is op komen dagen.
Pas na het weekend zou er verder gezocht worden om de storing op te lossen.
In het weekend is er schijnbaar geen monteur voor de gewone consument.
Een noodpakket zou worden opgestuurd die ik op dinsdag 19 juni moest ophalen bij een afhaalpunt.
Naar huisadres sturen is teveel moeite.
dinsdag 19 juni naar ophaalpunt noodpakket niet aanwezig.
20 juni eindelijk werkt alles weer wel met een stuk mindere snelheid dan daarvoor.
weer KPN gebeld
Eigenlijk geen reactie een klacht kon niet worden aangemaakt omdat het ticket nog openstond.
25 juni
Nog niks gehoord van KPN weer gebeld.
Hetzelfde verhaal wel kon de medewerker me een kleine compensatie aanbieden maar die was maar beperkt.
Opnieuw geprobeerd een officiële klacht in te dienen wat niet kon zolang de ticket openstond
Tijdens dit gesprek gevraagd of er een leidinggevende aanwezig was om te proberen of ik daar verder mee kon komen.
Leidinggevende is wel aanwezig maar mag schijnbaar niet aan de telefoon komen.Vreemd verhaal.
Medewerker zou zorgen dat KPN contact met me op zou nemen.
4 juli weer gebeld nog steeds geen reactie gehad.
Ticket stond nog steeds open maar opeens kon er wel een klacht aangemaakt worden.
Ik zou hierover opnieuw teruggebeld worden ( ik blijf geloven tegen beter weten in )
Nu 27 juli Ik heb het forum en de klantenservice opgegeven zeker nadat een medewerker bij de klantenservice aangeeft dat zij er eigenlijk niet voor deze klachten zijn
waarom dan klantenservice ?
Al met al uren gespendeerd aan telefoontjes.
Mijn vrouw moet vrij nemen voor een monteur die niet komt opdagen.
Zelf maar kosten gemaakt om het wifi signaal in huis te versterken want de kwaliteit laat nog steeds te wensen over.
En nog altijd niks gehoord van KPN

( ik heb tijdens diverse gesprekken ook duidelijk aangegeven dat ik overdag niet altijd te bereiken ben dat was volgens de KPN medewerker geen probleem want dan zou er een berichtje gestuurd worden met een nummer dat ik zelf kon bellen )
Bovenstaande is dus ook niet gebeurt

Moet van KPN komen

KPN
    Geachte heer/mevrouw Lasschuit,

KPN Klantenreacties CMT
    Gebruiker1532717057
    Er is contact geweest maar verder is er nog niks gedaan en wacht ik maar weer af hoe de KPN hier verder mee om gaat
    Gebruiker1532717057
    Er is nu in ieder geval contact met de KPN maar echt ingaan op de klacht is nog altijd niet gebeurt
    Elke keer als ik begin over de manier waarop de KPN met mij is omgegaan, het totale gebrek aan communicatie en het totaal negeren van mij als klant worden daar niet of nauwelijks op gereageerd.
    Het schijnt ze nog steeds niet duidelijk te zijn dat er in de omgang met hun klanten en vooral het reageren op klachten heel veel veranderd moet worden.

Gebruiker1532717057
Door een financiële tegemoetkoming is deze lopende kwestie voor mij nu afgesloten. Ik hoop alleen dat KPN nu eens echt wat gaat doen om problemen betreffende communicatie en het nakomen van afspraken te gaan verbeteren. Want op de manier waarop dat nu gaat is het slechts een kwestie van tijd tot ik of een andere KPN klant opnieuw met deze problemen geconfronteerd gaat worden.

Ook een klacht indienen over KPN?