Klacht KPN: Totaal geen verbinding, de schade loopt op

Klachtnummer
# 251552
Gebruiker
Horloges
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 30 november opgezegd ivm overgang naar XS4ALL.
XS4ALL heeft werk niet goed gedaan en vrijdag toen portering mislukte KPN gebeld om daar klant te blijven. Alles zou geregeld zijn. Vandaag blijkt alleen een aanvraag voor telefoon te zijn doorgegeven. Na een zevental medewerkers gesproken te hebben , zijn we nog niets verder en verkeren we nog steeds in het ongewisse.Help aub
We zijn zakelijk afhankelijk van internet en telefoon. Aangezien we zonder zitten kost ons dat duizenden euro.s per dag.

De oplossing

Per direct terug aangesloten worden

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Burger,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen