Klacht KPN: Touchscreen telefoon werkt niet, is al opgestuurd geweest

Klachtnummer
# 151287
Gebruiker
Liz
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn telefoon is al opgestuurd geweest maar is retour gekomen met de mededeling dat er geen fouten zijn gevonden. Samen met de medewerker uit de winkel gekeken hoe dit op te lossen. Mijn telefoon mee naar huis genomen zonder bank up alleen de telefoon flipt hem weer steeds. Het reserve toestel dat ik mee had gekregen had ook gebreken dus daar was ik niet tevreden mee. Ik wil graag een goedwerkende telefoon

Gewenste oplossing

Een goed werkende telefoon

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Zondag,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen