Klacht KPN: Traag internet

Tim

Mijn vorige klacht hierover hebben jullie niet afgehandeld, daarom een nieuwe. In september zijn wij overgestapt van bellen+internet naar Alles in 1 standaard. Omdat wij in het buitengebied wonen, heb ik gevraagd of het wel mogelijk was om HD te kijken en volgens jullie was dit mogelijk op 2 tv's vanwege een nieuwe techniek VDSL. Toen we ITV hadden konden we maar op 1 tv tegelijk HD kijken, vervolgens een monteur langs geweest en die adviseerde om te proberen of het probleem met ADSL2+ is opgelost. Nu hebben we ADSL2+ en onze internet snelheid is ver achteruit gegaan en we hebben geen HD meer op geen enkele tv. Youtube filmpjes laden sloom wanneer we tv kijken en de tv hapert ook zo nu en dan, met VDSL nooit last gehad. Onlangs nog contact gehad met de klantenservice, maar die kunnen het niet weer terug zetten naar VDSL. Wij betalen hier wel voor die HD tv en ADSL was om te proberen en dan is het zoveel slechter en mag je niet meer terug

Weer snel internet.

KPN
    Geachte heer Tamsma,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Tim
    KPN heeft wederom nog niks van zich laten horen.
    KPN
    Geachte heer Tamsma, Uit onderzoek van de technische dienst is gebleken dat er helaas geen betere verbinding te leveren is. Dit is ook door de behandelaar van deze reactie aan u eerder medegedeeld.Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?