Opgelost door KPN: Traag internet sinds KPN overname van Telfort

content Opgelost
jopie22

Ik heb Telfort internet thuis ADSL en dit ging altijd goed, Goed snel internet.
Sinds KPN telfort overgenomen heeft is mijn internet traag en kan ik haast geen website meer bezoeken.
Even voor dit trage internet heb ik een email gehad of ik over wou stappen naar glasvezel.
Ik neem aan dat dit geen connectie met elkaar heeft maar ik vind het wel verdacht dat sinds in geen telfort meer heb internet traag is.
Ik zou graag sneller internet willen.

Snel internet regelen zoals voorheen bij telfort

KPN
    Geachte heer/mevrouw Jager,

KPN Klantenreacties CMT
    jopie22
    Ik heb zonet mijn internet opgezegd bij jullie, ik heb nog maar een tiende van de snelheid die ik voorheen had!
    Nu lees ik net een artikel dat jullie willen stoppen met aanbieden van adsl op plekken waar glasvezel licht.
    Ik vind het allemaal zeer verdacht.
    Bovendien moet ik opzeggen via kpn en zelf een maand in de toekomst selecteren!
    Ik heb nooit om jullie gevraagd!
    Mijn mobiel zal ik ook opzeggen in de nabije toekomst.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw Jager,

In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Hij heeft de klacht doorgezet naar de collega's van Telfort.

KPN Klantenreacties CMT
    jopie22
    Ik ben aan het werk en heb geen tijd voor telefoon contact, jullie willen me alleen maar via telefoon ompraten om bij jullie te blijven ,regel nou maar mijn opzeggen van mijn contract dan ben ik tevreden. ik wil niks meer met jullie temaken hebben. Ook aangezien ik bij het opzeggen van mijn internet zelf een maand in de toekomst moest selecteren. Ik wil per direct het opzeggen niet een maand later. En wil ook geen telefooncontact hier over ik wil dat jullie mijn opzeggen in gang zetten!
    jopie22
    Ik ben prettig geholpen aan de telefoon door de kpn medewerker, ik ben zijn naam helaas vergeten. maar bedankt voor de snelle afhandeling.

jopie22

Ook een klacht indienen over KPN?