Opgelost door KPN: Traag internet
Details
De klacht
Sinds vorig jaar KPN interactief bellen, internet en telefonie met 40MB. Sinds de nieuwe bijbehorende experiabox is het internet trager. De afgelopen maanden is dit alleen maar trager geworden. Inmiddels al drie keer gebeld, de eerste keer advies: instellingen na te lopen, gedaan, ook het wifi signaal is op een ander kanaal gezet om te kijken of dit beter zou werken, en dit moesten we zelf verder uit proberen en anders terugbellen. Na geen verbetering terug gebeld. Met de vast kabel halen we zelfs maar 14Mb/s. 2e keer vriendelijk geholpen en weer gemeten, advies harde reset van de ex.box en als nog niet opgelost weer terugbellen. Teruggebeld via mobiel want inmiddels deed de telefoonaansluiting het ook niet meer. De telefoon zou binnen twee werkdagen gerepareerd worden, de derde dag gebeld. Klacht over telefoon onvindbaar. Onbeschoft te woord gestaan, uiteindelijk bij navraag klacht toch gevonden. De box was gerest, maar nrs waren ze vergeten in te voeren. Traag internet niet opgelostDe oplossing
Sneller internet in huis. We betalen voor 40 MB, maar bij de laatste meting was dat 17 MB. Volgens de KPN medewerker mochten we ons zelf in de handen knijpen met zo een hoge snelheid.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.