Opgelost door KPN: Traag internet

M de Wit

Sinds vorig jaar KPN interactief bellen, internet en telefonie met 40MB. Sinds de nieuwe bijbehorende experiabox is het internet trager. De afgelopen maanden is dit alleen maar trager geworden. Inmiddels al drie keer gebeld, de eerste keer advies: instellingen na te lopen, gedaan, ook het wifi signaal is op een ander kanaal gezet om te kijken of dit beter zou werken, en dit moesten we zelf verder uit proberen en anders terugbellen. Na geen verbetering terug gebeld. Met de vast kabel halen we zelfs maar 14Mb/s. 2e keer vriendelijk geholpen en weer gemeten, advies harde reset van de ex.box en als nog niet opgelost weer terugbellen. Teruggebeld via mobiel want inmiddels deed de telefoonaansluiting het ook niet meer. De telefoon zou binnen twee werkdagen gerepareerd worden, de derde dag gebeld. Klacht over telefoon onvindbaar. Onbeschoft te woord gestaan, uiteindelijk bij navraag klacht toch gevonden. De box was gerest, maar nrs waren ze vergeten in te voeren. Traag internet niet opgelost

Sneller internet in huis. We betalen voor 40 MB, maar bij de laatste meting was dat 17 MB. Volgens de KPN medewerker mochten we ons zelf in de handen knijpen met zo een hoge snelheid.

KPN
    Geachte heer/mevrouw De Wit,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    M de Wit
    KPN heeft zojuist gebeld. Ze nemen de klacht nu in behandeling en verwachten dat de technische dienst vandaag of morgen contact met ons opnemen.
    KPN
    Geachte heer/mevrouw De Wit,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.
    M de Wit
    KPN heeft de klacht serieus in behandeling genomen. De voorgestelde oplossing was het aansluiten op een dichter bij gelegen centrale waarbij de snelheid van 14 naar 27 MB verhoogd zou worden. Hierdoor moest ook een nieuwe experiabox geleverd worden. Inmiddels is dit vorige week gebeurd. Na doormeting blijkt de snelheid nu op 24 MB te zitten. In ieder geval nog steeds 10 MB meer dan het was. Volgens KPN zullen ze op dit adres nooit meer dan 27 MB sowieso kunnen halen.

M de Wit

Ook een klacht indienen over KPN?