Klacht KPN: Traag internet

Klachtnummer
# 168214
Gebruiker
Albert
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik ben woonachtig in het buitengebied van Stroe en blijkbaar is daar ooit het "geniale" idee geweest om de centrale ver van het dorp te plaatsen (die staat in een dorp verderop te Kootwijkerbroek.)
Nu zit er in het dorp een distributiepunt (Stro-AAA) waar ik via de weg <2KM vandaan woon, de woning waar ik in woon is destijds aangesloten op de central in Kootwijkerbroek die 5,5KM van mij vandaan is. Ook is die centrale van wat ik kan zien op fourstack niet geupgraded.

Nu had ik de volgende vragen;
- Waarom zit ik aangesloten op een distributiepunt die erg ver van mij verwijderd is?
- Gaan jullie op korte termijn nog die centrale upgraden waar ik op aangesloten ben zodat ik wel een verbinding die >10Mbit/s kan hebben. Op het moment haal ik nu maximaal 5Mbit/s.

Hebben jullie andere reële oplossingen dan sta ik daar altijd voor open. (Met reel bedoel ik dus niet dat lamme 4G voor thuis abonnementje waarmee je máár 50GB mee kunt verbruiken.)

De oplossing

Upgraden van wijkcentrale of dat ik aangesloten word aan de dichtstbijzijnde distributie punt.

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van de Kamp,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Albert
    Datum
    Hallo KPN,

    Ik nu al een week aan het wachten tot er contact met mij opgenomen word. Welke tijd verstaan jullie onder binnenkort?

    Met vriendelijke groet,

    Albert van de Kamp

    PS.
    Ik heb gisteravond weer een meting gedaan en mijn internet verbinding komt niet boven de 4Mbit/s uit. Dit heb ik getest door mijn PC direct aan te sluiten op de DSL Model/Router die door KPN geleverd is.
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van de Kamp,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070- 343 05 45 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties C

Ook een klacht indienen over KPN?