Klacht KPN: Traag internet

Albert

Ik ben woonachtig in het buitengebied van Stroe en blijkbaar is daar ooit het "geniale" idee geweest om de centrale ver van het dorp te plaatsen (die staat in een dorp verderop te Kootwijkerbroek.)
Nu zit er in het dorp een distributiepunt (Stro-AAA) waar ik via de weg <2KM vandaan woon, de woning waar ik in woon is destijds aangesloten op de central in Kootwijkerbroek die 5,5KM van mij vandaan is. Ook is die centrale van wat ik kan zien op fourstack niet geupgraded.

Nu had ik de volgende vragen;
- Waarom zit ik aangesloten op een distributiepunt die erg ver van mij verwijderd is?
- Gaan jullie op korte termijn nog die centrale upgraden waar ik op aangesloten ben zodat ik wel een verbinding die >10Mbit/s kan hebben. Op het moment haal ik nu maximaal 5Mbit/s.

Hebben jullie andere reële oplossingen dan sta ik daar altijd voor open. (Met reel bedoel ik dus niet dat lamme 4G voor thuis abonnementje waarmee je máár 50GB mee kunt verbruiken.)

Upgraden van wijkcentrale of dat ik aangesloten word aan de dichtstbijzijnde distributie punt.

KPN
    Geachte heer Van de Kamp,

KPN Klantenreacties CMT
    Albert
    Hallo KPN,

Ik nu al een week aan het wachten tot er contact met mij opgenomen word. Welke tijd verstaan jullie onder binnenkort?

Albert van de Kamp

PS.
    Ik heb gisteravond weer een meting gedaan en mijn internet verbinding komt niet boven de 4Mbit/s uit. Dit heb ik getest door mijn PC direct aan te sluiten op de DSL Model/Router die door KPN geleverd is.
    KPN
    Geachte heer Van de Kamp,

Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar via telefoonnummer 070- 343 05 45 of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties C

Ook een klacht indienen over KPN?