Opgelost door KPN: Traag internet

anmare

Sinds ik het "alles in een pakket" heb is internet zeer traag.
Ik heb hier over een klacht ingediend bij KPN.
Het antwoord was: Als u interactieve TV afneemt krijgt uw lijn de maximale bandbreedte die op de aansluiting mogelijk is. Indien deze bandbreedte lager is dan de maximale internetsnelheid van uw pakket zult u altijd verschil merken bij het downloaden als u gelijktijdig TV kijkt. Bij u is de maximale bandbreedte ongeveer 15 Mb/s.
De praktijk is:
Je moet je TV ontvanger uitzetten en zeer zeker als er een HD uitzending is.
Wat blijkt het Alles in een pakket kan internet en HD televisie niet aan op het zelfde moment.

Mijn advies ga niet met KPN in zee met het alles in een pakket

KPN
    Geachte heer Smit,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    anmare
    KPN heeft telefonisch contact met mij gehad. Twee maal zelfs door twee verschillende personen.
    De klacht mondeling toegelicht. Mijn verzoek is om het alles in een pakket te annuleren alles weer terug te brengen in de staat van voor het alles in een pakket met betrekking tot de internet snelheid
    anmare
    Helaas nog steeds geen oplossing van KPN vernomen.
    Ik vind het heel merkwaardig dat het alles in een pakket geleverd kan worden maar de hele handel annuleren zoals in de brief van KPN van 26 november 2012 staat aangegeven niet gerealiseerd kan worden.
    24 mei 2013
    anmare
    Helaas nog geen reactie van KPN waarin blijkt dat er aan een oplossing gewerkt wordt.
    1 juni 2013
    anmare
    Helaas nog steeds geen reactie en helemaal geen oplossing
    KPN
    Geachte heer Smit,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    anmare
    Uiteindelijk is de klacht binnen de technische mogelijkheden correct afgehandeld

anmare

Ook een klacht indienen over KPN?