Klacht KPN: traag internet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 24949
Gebruiker
Arnoud van Marion
Datum
2 reacties

Details

Klacht

het internet wordt steeds trager modem al een aantal keren gereset maar dat helpt ook niet computer gedefragmenteerd ook dit helpt niet,
ook het draadloos internet is zeer traag zoals voor de i-Phone i-pad enz

mijn postcode is 4655 AK huisnummer 41

Gewenste oplossing

sneller internet eventueel een andere modem
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Marion,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Arnoud van Marion
    Datum
    Kpn moet meer investeren in de buiten gebied zoals vast internet (sneller maken) en mobiel telefoon meer 3g postcode 4655

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen