Klacht KPN: Trage huawei mate 20 lite ivm geen updates ontvangst

Klachtnummer
# 367920
Gebruiker
Twijg
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb sinds januari 2019 een nieuw abonnement met huawei mate 20 lite toestel. Nu bemerk ik dat ik al vanaf maart her en der updates meer krijg, terwijl ik deze elke maand altijd ontving. Ik merk dat mijn telefoon vastloopt en traag reageert. Kpn zegt dat het niet hun probleem is, en naar huawei gestuurd wordt. Met dit soort problemen hoort een provider een oplossing te zoeken. Ik betaal elke maand voor deze telefoon en wil dat ik de mogelijkheid moet hebben om een ander toestel te krijgen. Het is geen werken met dit toestel die vastloopt en traag is...

De oplossing

Ik zou graag een andere telefoon willen uitzoeken, ook al zou ik daarvoor iets meer per maand moeten betalen, dit wordt voor alle providers een groot probleem dat klanten klachten gaan indienen..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Twijg
    Datum
    Nog steeds niks opgelost, ook huawei doet er niks aan... Zegt dat mijn mobiel geroot is... Ik heb niks gedaan aan mijn toestel.

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen