Klacht KPN: Trage huawei mate 20 lite ivm geen updates ontvangst

Twijg

Ik heb sinds januari 2019 een nieuw abonnement met huawei mate 20 lite toestel. Nu bemerk ik dat ik al vanaf maart her en der updates meer krijg, terwijl ik deze elke maand altijd ontving. Ik merk dat mijn telefoon vastloopt en traag reageert. Kpn zegt dat het niet hun probleem is, en naar huawei gestuurd wordt. Met dit soort problemen hoort een provider een oplossing te zoeken. Ik betaal elke maand voor deze telefoon en wil dat ik de mogelijkheid moet hebben om een ander toestel te krijgen. Het is geen werken met dit toestel die vastloopt en traag is...

Ik zou graag een andere telefoon willen uitzoeken, ook al zou ik daarvoor iets meer per maand moeten betalen, dit wordt voor alle providers een groot probleem dat klanten klachten gaan indienen..

Twijg
    Nog steeds niks opgelost, ook huawei doet er niks aan... Zegt dat mijn mobiel geroot is... Ik heb niks gedaan aan mijn toestel.

Ook een klacht indienen over KPN?