Opgelost door KPN: Trage WiFi KPN glasvezel

Pellebier

2 maanden geleden alles in een pakket glasvezel bij KPN besteld.
Vorige week heeft de monteur het geïnstalleerd en getest.
Nu komt de WiFi snelheid niet boVen de 17 MB uit terwijl ik een 50 MB verbinding heb.
De monteur melde dat het veel te traag was en heeft het een en ander geprobeerd maar mocht niet baten.
Er is een WiFi versterker of iets dergelijks nodig en hij heeft melding gemaakt bij KPN.
KPN zou binnen 2 dagen contact op nemen voor de volgende stappen. (Niks meer van gehoord)
Na 4 dagen toch maar gebeld met de klanten service, die probeerde het op afstand op te lossen. Dat is niet gelukt, blijkbaar kan de router niet tegen nieuwbouw huizen.

Ik wil graag snellere WiFi door middel van een versterker of iets dergelijks.
Een vriend van me heeft het zelfde probleem gehad in een zelfde soort huis en daar is na aanpassingen van KPN ook de beloofde snelheid bereikt.
Ik hoop dat KPN mijn klacht serieus neemt en mij een snellere WiFi geeft. Op de eerste verdieping pal boven de router haal ik een snelheid van 10mb.

KPN
    Geachte heer Pelleboer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Pelleboer, KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Pellebier
    U kunt contact met mij opnemen om het probleem met de trage verbinding te verhelpen
    Pellebier
    Inmiddels is er een monteur geweest en het werkt nu.
    De kosten waren 45 euro maar hoe ga ik die terug krijgen van KPN?
    Pellebier
    Inmiddels is er een monteur geweest en het werkt nu.
    De kosten waren 45 euro maar hoe ga ik die terug krijgen van KPN?
    Pellebier
    Mijn klacht is netjes opgelost en ben goed geholpen

Pellebier

Ook een klacht indienen over KPN?