Opgelost door KPN: Trage WiFi KPN glasvezel

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80286
Gebruiker
Pellebier
Datum
6 reacties

Details

De klacht

2 maanden geleden alles in een pakket glasvezel bij KPN besteld.
Vorige week heeft de monteur het geïnstalleerd en getest.
Nu komt de WiFi snelheid niet boVen de 17 MB uit terwijl ik een 50 MB verbinding heb.
De monteur melde dat het veel te traag was en heeft het een en ander geprobeerd maar mocht niet baten.
Er is een WiFi versterker of iets dergelijks nodig en hij heeft melding gemaakt bij KPN.
KPN zou binnen 2 dagen contact op nemen voor de volgende stappen. (Niks meer van gehoord)
Na 4 dagen toch maar gebeld met de klanten service, die probeerde het op afstand op te lossen. Dat is niet gelukt, blijkbaar kan de router niet tegen nieuwbouw huizen.

De oplossing

Ik wil graag snellere WiFi door middel van een versterker of iets dergelijks.
Een vriend van me heeft het zelfde probleem gehad in een zelfde soort huis en daar is na aanpassingen van KPN ook de beloofde snelheid bereikt.
Ik hoop dat KPN mijn klacht serieus neemt en mij een snellere WiFi geeft. Op de eerste verdieping pal boven de router haal ik een snelheid van 10mb.

6 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Pelleboer,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Pelleboer, KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, postcode, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Pellebier
    Datum
    U kunt contact met mij opnemen om het probleem met de trage verbinding te verhelpen
  4. Auteur
    Pellebier
    Datum
    Inmiddels is er een monteur geweest en het werkt nu.
    De kosten waren 45 euro maar hoe ga ik die terug krijgen van KPN?
  5. Auteur
    Pellebier
    Datum
    Inmiddels is er een monteur geweest en het werkt nu.
    De kosten waren 45 euro maar hoe ga ik die terug krijgen van KPN?
  6. Auteur
    Pellebier
    Datum
    Mijn klacht is netjes opgelost en ben goed geholpen

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Pellebier
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen