Opgelost door KPN: Tussentijdse tariefverhoging

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 59828
Gebruiker
Ron
Datum
5 reacties

Details

De klacht

In dec. 2013 heeft de KPN ons bij het afsluiten van een Alles-in-1 Thuis Instap abonnement voor 1 jaar een korting van 12,50 euro aangeboden. Na dat jaar zouden de kosten 44 euro/pm zijn. Recentelijk worden wij geconfronteerd met een verhoging per 1 juli, dus voor het einde van het eerder genoemd contract, met 4,88 euro. Dit is ongehoord! Antwoord van de KPN "klantenservice": "U kunt zonder consequenties het contract opzeggen en naar een andere provider overstappen..." Kortom, men wordt er niet warm of koud van hoe de klant er over denkt. Het wordt hoog tijd dat de ACM hier eens een maatregelen voor treft.

De oplossing

Handhaving van het contracttarief gedurende de looptijd

5 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Eman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Eman, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    Ron
    Datum
    Een telefonische toezegging van KPN Klantenservice om uit coulance e.e.a. te compenseren. Aldus In afwachting
  4. Auteur
    Ron
    Datum
    Toezegging schikking is nog niet gerealiseerd.
  5. Auteur
    Ron
    Datum
    Toegezegde compensatie is gerealiseerd

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ron
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?