Klacht KPN: Tv Hapert weer

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 391929
Gebruiker
Matthijssen2
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Na veel klachten in het voor jaar begin de ellende weer van voren of aan. Gisteravond 18 x stilstaand beeld gehad en vanmorgen begin het weer. wat wordt k p n toch n klote bedrijf. Bah.Is dit n manier om mensen toch over te halen om de duren glasvezel te nemen? ik word er radeloos van.

De oplossing

oplossen

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Webcare
  2. Auteur
    Matthijssen2
    Datum
    20061960
  3. Auteur
    Matthijssen2
    Datum
    Toestemming of niet. Ik heb net paar maanden n nieuwe box en rand aparatuur.. Het Moet het gewoon doen.zonder haperingen. De betalingen gaan toch ook gewoon door.Daar zitten toch ook geen haperingen in. er is hier niks veranderd als alleen onder het tv kijken happeren of stilstaand beeld. Bah.
  4. Auteur
    Matthijssen2
    Datum
    Het probleem is verholpen zo lang het duurt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Matthijssen2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Het was weg en het is weer terug.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen