Opgelost door KPN: TV opnames en Uitzending gemist: beeld bevriest bij terugkijken. Glasvezel Alles in Een van KPN

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 138524
Gebruiker
BKlaas
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Als ik een opgenomen programma terug wil kijken dan elke keer, na enkele minuten, bevriest het beeld. Staat stil en gaat dan na een paar minuten verder maar dan wel die tijd verder in het programma. Opnames zijn nu niet meer terug te kijken. Via Uitzending Gemist geprobeerd maar ook daar exact hetzelfde probleem. Klantenservice gebeld, deze heeft enkele suggesties gedaan (stroom eraf, resetten van de receiver) maar dat helpt niet. Medewerker KPN geeft aan dat het een veelvoorkomend probleem is waar (nog) geen oplossing voor is! Ik heb een Premium abonnement en wil liever niet overstappen, maar buren die met Tele2 of een andere aanbieder werken ervaren geen enkel probleem. Klacht telefonisch doorgegeven maar heb het idee dat er niets mee gedaan wordt ("er zijn al zoveel klachten ingediend, u hoeft dat niet nog eens te doen!"). En ik wil gewoon mijn opnames kunnen kijken, van Downtown Abbey, Homeland en Overspel! Erg vervelend dus.

De oplossing

Ik wil dat alles gewoon werkt zoals afgesproken en waarvoor ik betaal, niet meer en niet minder.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Klaas,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    BKlaas
    Datum
    Na het melden van de klacht op deze site werd er direct contact met me opgenomen. Door meerdere KPN medewerkers. Zeer serieus. Technische hulp geboden en een oplossing gevonden. Daarna meerder keren gesprek over tevredenheid van oplossing met als bonus een kleine vergoeding. Goede oplossing dus en nu meer dan tevreden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
BKlaas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen