Opgelost door KPN: TV opnames en Uitzending gemist: beeld bevriest bij terugkijken. Glasvezel Alles in Een van KPN

BKlaas

Als ik een opgenomen programma terug wil kijken dan elke keer, na enkele minuten, bevriest het beeld. Staat stil en gaat dan na een paar minuten verder maar dan wel die tijd verder in het programma. Opnames zijn nu niet meer terug te kijken. Via Uitzending Gemist geprobeerd maar ook daar exact hetzelfde probleem. Klantenservice gebeld, deze heeft enkele suggesties gedaan (stroom eraf, resetten van de receiver) maar dat helpt niet. Medewerker KPN geeft aan dat het een veelvoorkomend probleem is waar (nog) geen oplossing voor is! Ik heb een Premium abonnement en wil liever niet overstappen, maar buren die met Tele2 of een andere aanbieder werken ervaren geen enkel probleem. Klacht telefonisch doorgegeven maar heb het idee dat er niets mee gedaan wordt ("er zijn al zoveel klachten ingediend, u hoeft dat niet nog eens te doen!"). En ik wil gewoon mijn opnames kunnen kijken, van Downtown Abbey, Homeland en Overspel! Erg vervelend dus.

Ik wil dat alles gewoon werkt zoals afgesproken en waarvoor ik betaal, niet meer en niet minder.

KPN
    Geachte heer Klaas,

KPN Klantenreacties CMT
    BKlaas
    Na het melden van de klacht op deze site werd er direct contact met me opgenomen. Door meerdere KPN medewerkers. Zeer serieus. Technische hulp geboden en een oplossing gevonden. Daarna meerder keren gesprek over tevredenheid van oplossing met als bonus een kleine vergoeding. Goede oplossing dus en nu meer dan tevreden.

BKlaas

Ook een klacht indienen over KPN?