Opgelost door KPN: TV opnames en Uitzending gemist: beeld bevriest bij terugkijken. Glasvezel Alles in Een van KPN
Details
De klacht
Als ik een opgenomen programma terug wil kijken dan elke keer, na enkele minuten, bevriest het beeld. Staat stil en gaat dan na een paar minuten verder maar dan wel die tijd verder in het programma. Opnames zijn nu niet meer terug te kijken. Via Uitzending Gemist geprobeerd maar ook daar exact hetzelfde probleem. Klantenservice gebeld, deze heeft enkele suggesties gedaan (stroom eraf, resetten van de receiver) maar dat helpt niet. Medewerker KPN geeft aan dat het een veelvoorkomend probleem is waar (nog) geen oplossing voor is! Ik heb een Premium abonnement en wil liever niet overstappen, maar buren die met Tele2 of een andere aanbieder werken ervaren geen enkel probleem. Klacht telefonisch doorgegeven maar heb het idee dat er niets mee gedaan wordt ("er zijn al zoveel klachten ingediend, u hoeft dat niet nog eens te doen!"). En ik wil gewoon mijn opnames kunnen kijken, van Downtown Abbey, Homeland en Overspel! Erg vervelend dus.De oplossing
Ik wil dat alles gewoon werkt zoals afgesproken en waarvoor ik betaal, niet meer en niet minder.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.