Klacht KPN: TV voor de zelfde prijs en niet voor 150% extra
Details
Klacht
Ik wil net als mijn familie die ook voorheen klant waren van Telfort nu Interactieve TV net als zij en iedereen voor extra € 10,00 per maand. Donderdagavond jl gebeeld met verkoop kpn,want ik kon het zelf niet regelen. Meneer aan de lijn beleefd, maar koel en afgemeten. Nee ik ben telang klant , ik kan het wel krijgen maar dan niet voor € 10,00 per maand extra, neen ik moet dan een hussel nemen voor € 25,00 Extra !! Dus ik moet € 25,00 voor de tv gaan betalen i.p.v. € 10,00Daar wwil ik bij aantekenen in de tijd van Telfort had ik ook interactieve tv maar opgezegd omdat het beeld heel vaak stil stond. Nu heb ik net als mijn familie glasvezel dus wilde het er graag bij hebben.
Gewenste oplossing
Ik wil gewoon tegen een verhoging van € 10,00 per maand interactieve tv erbij.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.