Klacht KPN: TV voor de zelfde prijs en niet voor 150% extra

oudorper

Ik wil net als mijn familie die ook voorheen klant waren van Telfort nu Interactieve TV net als zij en iedereen voor extra € 10,00 per maand. Donderdagavond jl gebeeld met verkoop kpn,want ik kon het zelf niet regelen. Meneer aan de lijn beleefd, maar koel en afgemeten. Nee ik ben telang klant , ik kan het wel krijgen maar dan niet voor € 10,00 per maand extra, neen ik moet dan een hussel nemen voor € 25,00 Extra !! Dus ik moet € 25,00 voor de tv gaan betalen i.p.v. € 10,00
Daar wwil ik bij aantekenen in de tijd van Telfort had ik ook interactieve tv maar opgezegd omdat het beeld heel vaak stil stond. Nu heb ik net als mijn familie glasvezel dus wilde het er graag bij hebben.

Ik wil gewoon tegen een verhoging van € 10,00 per maand interactieve tv erbij.
Het spijt KPN, wat ik wil past niet (meer) bij huidige abonnement. Jammer ook voor KPN uiteindelijk missen ze dan € 10,00 per maand plus alle extra pakketten. Maar dat dat is blijkbaar goedkoper dan aanpassen.

KPN

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?