Klacht KPN: TV werkt niet sinds grote KPN storing in novenber 2015

Lars van Hall

Zie mijn brief , van Lars van Hall Consumentenbondlid nr. 1317288, per post verstuurd op 25 december, adres 1861 MA /3, gelijktijdig verzonden aan Consumentenbond en KPN.
Onze TV werkt sinds november niet meer als gevolg van de grote KPN storing.
16 december kwam de monteur, nadat al vele malen geprobeerd was om met tel. hulp van KPN het toestel weer te laten functioneren.
De monteur verving set up box en modem ,maar dit alles mocht niet baten. Toen belde de monteur met KPN technische hulp en hoorde dat meerdere klanten ditzelfde probleem hadden en dat het nummer 1384.5799 had gekregen, ik zou gebeld worden op nummer o6.5588.4449. Ondanks nogmaals bellen door ons : het probleem is nog steeds niet verholpen, de TV doet het nog steeds niet

Zo spoedig mogelijk contact met ons opnemen en zorgen dat het probleem wordt verholpen en het TV toestel weer werkt

KPN
    Geachte heer Van Hall,

KPN Klantenreacties CMT
    Lars van Hall
    Ik kreeg de volgende dag een keurige melding dat de KPN de voor de klacht bij een aantal types Samsung TV's , waaronder de onze , nog niet heeft kunnen oplessen en daar hard aan werkt.
    Wij wachten af.
    Wij wachten af.
    KPN
    Geachte heer Van Hall,

Uw klacht is nog in onderzoek bij de technische dienst. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?