Klacht KPN: Twee jarig abonnement langer dan twee jaar!?

Kris

Twee jaar geleden een iPhone gehaald incl twee jarig abonnement bij KPN.
Inmiddels gescheiden en wilde telefoon van m'n ex van m'n naam hebben.
Dit was al een heel gedoe wat bij de KPN winkel niet eens lukte.
Via een leidinggevende bij KPN alles via mail toch voor elkaar gekregen.tenminste ...de telefoon is van mijn naam maar nu woon ik op het adres van m'n ex...prutsers
Adreswijziging is inmiddels geregeld maar wat blijkt...ze hebben bij het verwijderen van m'n ex gewoon de looptijd weer in laten gaan.
Dus nu heb ik een oude telefoon,moet nog een pasr maanden wachten tot ik wijzigen kan maar moet nog wel de volle nep betalen.
Bij de klantenservice konden ze me niet helpen.met als rotsmoes dat ze geen historie bij hielden van hun klanten...
Er is een klacht aangemaakt maar natuurlijk hoor ik niets en kan nog steeds betalen voor een oude telefoon en een te duur abonnement.
Inmiddels alles van KPN opgezegd in huis...vaste telefoon internet etc..

Per direct de datum van aanvang terug zetten zodat ik kostenloos mijn abonnement op kan zeggen en naar een provider kan die wel luisterd naar haar klanten,en zich niet verstopt achter net geklede mannetjes die niets kunnen in de KPN winkel of gebrekkig Nederlands sprekende telefonistes die je zonder pardon 32 min laten wachten en vervolgens ophangen.
Waardeloze service,serieus slecht bereikbaar ...waarschijnlijk hebben de telefonistes ook een KPN abonnement

KPN
    Geachte heer/mevrouw Van de Wetering,

KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Van de Wetering,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?