Klacht KPN: Twee jarig abonnement langer dan twee jaar!?

Klachtnummer
# 187787
Gebruiker
Kris
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Twee jaar geleden een iPhone gehaald incl twee jarig abonnement bij KPN.
Inmiddels gescheiden en wilde telefoon van m'n ex van m'n naam hebben.
Dit was al een heel gedoe wat bij de KPN winkel niet eens lukte.
Via een leidinggevende bij KPN alles via mail toch voor elkaar gekregen.tenminste ...de telefoon is van mijn naam maar nu woon ik op het adres van m'n ex...prutsers
Adreswijziging is inmiddels geregeld maar wat blijkt...ze hebben bij het verwijderen van m'n ex gewoon de looptijd weer in laten gaan.
Dus nu heb ik een oude telefoon,moet nog een pasr maanden wachten tot ik wijzigen kan maar moet nog wel de volle nep betalen.
Bij de klantenservice konden ze me niet helpen.met als rotsmoes dat ze geen historie bij hielden van hun klanten...
Er is een klacht aangemaakt maar natuurlijk hoor ik niets en kan nog steeds betalen voor een oude telefoon en een te duur abonnement.
Inmiddels alles van KPN opgezegd in huis...vaste telefoon internet etc..

De oplossing

Per direct de datum van aanvang terug zetten zodat ik kostenloos mijn abonnement op kan zeggen en naar een provider kan die wel luisterd naar haar klanten,en zich niet verstopt achter net geklede mannetjes die niets kunnen in de KPN winkel of gebrekkig Nederlands sprekende telefonistes die je zonder pardon 32 min laten wachten en vervolgens ophangen.
Waardeloze service,serieus slecht bereikbaar ...waarschijnlijk hebben de telefonistes ook een KPN abonnement

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van de Wetering,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van de Wetering,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen