Klacht KPN: Uitermate slechte communicatie binnen KPN

Yek

Mijn klacht loopt al 2,5 maanden bij Hi en KPN, helaas zonder resultaat. Mijn mails en telefoontjes worden herhaaldelijk genegeerd. Een tijdje geleden heb ik ook een aangetekende brief gestuurd naar de directeur klantenservice van Hi, mevrouw Kothuis i.v.m. een aanmaning die ik verkeerd had gekregen. Echter tot op dit moment geen reactie van mevrouw de klantenservice. Ik wil van mijn huidig abonnement af. In een week bedenktijd vaak aangegeven dat ik ontevreden ben en geen klant meer wil zijn maar Hi gaf geen gehoor aan en nu zit ik 2 jaar vast aan dit dure abonnement. Mijn telefoonrekening van november 2013 klopt ook niet. Er is een fout van €78,03 op deze rekening. Ik heb het natuurlijk niet betaald maar meerdere malen telefonisch, per mail en per aangetekende brief uitgelegd maar ik krijg steeds aanmaningen dat ik dit bedrag waar KPN 0,0% recht op heeft moet betalen. Echt schande, zeer onprofessionele indruk, uitermate slechte communicatie binnen KPN en zeer klant onvriendelijk. Mijn familie en vrienden in Iran kan ik niet smsen, na 2 maanden nog steeds geen reactie gekregen, mevrouw Veldman van de klachtencommissie van KPN beloofde binnen 1 week reactie te geven, het is inmiddels 2 maanden. Geen enkele reactie. Ik kan het internet forum ook niet gebruiken. Ze hebben me niet geholpen. Het enige waar ze goed in zijn is herrinering en aanmaning smsjes en brieven te sturen voor een bedrag dat geheel verkeerd berekend is. Heel vervelend en frustrerend.

Ik wil van dit abonnement af. Ben ik duidelijk genoeg? Ik wil mijn huidige abonnement niet meer. Echt niet meer. €78,03 op de rekening 81 (november) klopt ook niet. Graag uw aandacht.
Vervelend dat niemand heeft me kunnen helpen i.v.m. het probleem van het internet forum en sms'jes naar Iran.
En ik adviseer u de naam van uw klantenservice te wijzigen naar negeer-service. Past beter bij uw bedrijf.

KPN
    Geachte heer/mevrouw,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Yek
    Eindelijk reactie na 2 maanden !!!! Godzijdank.
    Ik vraag me af wat u als KPN onder "binnenkort" verstaat?
    Binnenkort betekent binnen 1 week, 1 maand, 3 maanden, 6 maanden of 1 jaar? Of misschien nooit???
    Binnenkort in mijn ogen betekent in ieder geval binnen 1 of hooguit 2 weken.
    Voor u alvast een fijne jaarwisseling en betere dienstverlening in 2014.Vriendelijke groeten
    Yek
    Vandaag ook een aanmaning gekregen over dat verkeerd berekende bedrag 78.03 euro. Ze reageren niet inhoudelijk op mijn mails en brieven en deze klacht. Ze gaan mijn telefoonaansluiting halfzijdig afsluiten op 7 januari 2014. Het abonnement gaat gewoon door, dus bijna 56 euro wordt elke maand afgeschreven van mijn rekening maar ik kan binnenkort niet meer smsen, internetten en bellen. Schandalig.
    KPN
    Geachte heer Nasir,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte heer Nasir, De behandelaar van deze reactie kan u helaas niet meer bereiken op onderstaand nummer.
    Wilt u rechtstreeks contact op nemen met haar? Zij is bereikbaar via 070- 343 20 29.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Beste KPN medewerker,
    U noemt mij heer Nasir terwijl ik een vrouw ben. Ziet u dat niet in mijn gegevens?
    Ik vind uw reactie verbazingwekkend. KPN heeft mijn telefoon 2 dagen geleden zonder aankondiging afgesloten! Dus ik kan niet meer bellen en gebeld worden. Wat KPN doet mag niet volgens de wet omdat ik geen betalingsachterstand heb. Mijn klacht bij KPN loopt al 3 maanden zonder resultaat.
    U dwong me tot het nemen van een advocaat. Voor meer info bel 024 32 44 779 Sleutels advocaten.
    Yek
    En ik stel u aansprakelijk voor de kosten die ik moest maken wegens uw fout en nalatigheid. 2 keer aangetekende brieven heb ik gestuurd en advocatenkosten heb ik betaald. En volledig afsluiten van mijn mobiele telefoon terwijl op de brief van 7 januari staat dat mijn aansluiting halfzijdig afgesloten wordt... Door volledig afsluiten van mijn mobiele telefoon zonder aankondiging, heb ik belangrijke telefoontjes gemist, onder andere mijn sollicitatie uitnodigingen. Shame on you.
    Ik corrigeer:
    Sinds maandag 13 januari heel vroeg in de ochtend heb ik geen telefoon meer (nu 3 dagen). KPN heeft zonder enkele aankondiging mijn mobiele telefoon volledig afgesloten. Waarom?
    U weet niet hoeveel telefoontjes ik gemist heb in 3 dagen.
    En het ergste is dat u nog geld van mijn rekening afschrijft voor abonnementkosten!!! Hoe durft u voor een niet geleverde dienst geld incasseren? Ik heb net uw incasso teruggeboekt. U moet alle kosten die ik gemaakt heb vergoeden.
    KPN
    Geachte mevroue Nasir,In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Zij heeft ook uw voicemail ingesproken. U kunt haar ook zelf rechtstreeks bereiken via telefoonnummer 070-343 20 29.
    Yek
    Geachte KPN,Zoals ik al eerder zei is mijn telefoon door u afgesloten. Ik kan niet bellen.
    Bel 024 32 44 779 en vraag naar Bart van Hoof voor het afhandelen van mijn klacht. Dat is mijn wettelijke tegenwoordiger.
    U heeft nog niet gereageerd op zijn schrijven. Bij gebreke van tijdige reactie zal een dagvaarding worden opgesteld.
    KPN
    Geachte mevrouw Nasir,De behandelaar van deze reactie zal contact opnemen met de heer Van Hoof.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    KPN
    Geachte mevrouw Nasir, De heer Van Hoof is geinformeerd.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    Yek
    Ik ga naar de rechter om dit stomme abonnement alsnog te laten ontbinden. Ik ben zeer ontevreden over KPN, wat heeft u aan een ontevreden klant? Ik heb al een maand geen telefoon verbinding terwijl ik geen betalingsachterstand heb. Ik ben 4 maanden bezig met het opzeggen van een abonnement en KPN geeft geen gehoor. Veel tijd, geld en energie van mij is ingestoken voor het afhandelen van mijn klacht maar tevergeefs. Dit laat ik niet verloren gaan. Ik ga door totdat ik van U af ben. Punt.
    KPN
    Geachte mevrouw Nasir, Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Yek
    KPN heeft er niets aan gedaan om mijn klacht naar tevredenheid af te handelen. Wel heeft een niet bestaande schuld overgedragen en verkocht aan Lindorff en mij onrechtmatig geregistreerd bij Preventel. Telefoontje van mijn advocaat hebben ze heel onvriendelijk en kort behandeld en opgehangen. We zijn nu bezig KPN voor de rechter te slepen. Dit is een bekend patroon van hen: profiteren op de geleden rug van de klant, klachten bagatelliseren en van machtsmisbruik te genieten. Shame dat ze bestaan.
    Beoordeling: oneindig negatief
    Er was geen sprake van wanbetaling aan de zijde van mij. Er was sprake van juridisch geschil en tekortkoming aan de zijde van KPN dat ze niet wilde zien.

Yek

Ook een klacht indienen over KPN?