Klacht KPN: Uitermate starre houding KPN wat betreft enige coulantie jegens een dame op leeftijd

Klachtnummer
# 392657
Gebruiker
soloflyer
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vriendin belt 1 sept. 2019 vanuit Bulgarije met haar mobiel naar mijn mobiel in Nederland, ze sluit niet goed af en haar mobiel blijft volgens de KPN 12 u. open staan. ze krijgt hierdoor een rek. € 104,- hoger dan normaal. Hoe kan dit nu, dan zou ook ik mijn mobiel niet moeten hebben afgesloten. KPN weigert dit hogere bedrag terug te draaien. Ik heb mijn mobiel; wél goed afgesloten. Starre lieden .. !! Zo zou ik een bedrijf niet leiden

De oplossing

Dat de KPN haar dit hogere bedarg kwijtscjelt

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,
    KPN Webcare

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen