Klacht KPN: Uitgevallen telefoonverbinding na installatiewerkzaamheden doorKPN

Spanjewijn

21/12/2017 kwam monteur KPN voor omzetting naar een snellere internet verbinding met behoud van huidige telefoonnummer.
Internet daarna inderdaad veel sneller, maar telefoon bleek daarna inactief.
Monteur is een uur langer gebleven en heeft uitvoerig contact gehad met KPN voor een oplossing. Bleek op dat moment niet mogelijk, maar het probleem zou uiterlijk 22/12 worden opgelost.
22/12 opnieuw en nu zelf gebeld met KPN: kreeg te horen dat het om een structureel probleem ging bij dit soort omzettingen, maar dat het 22/12 zou worden opgelost: nee dus en niets meer gehoord.
Na urenlang wachten en overleggen en 48 uur zonder telefoon nog steeds geen verbinding en geen terugkoppeling. Weer helpdesk gebeld, maar nog steeds geen oplossing.
In deze drukste tijd van het jaar hebben wij daardoor waarschijnlijk vele orders gemist.

KPN is een onbetrouwbaar klantonvriendelijk bedrijf dat zijn beloften niet nakomt en blijkbaar geen respect heeft voor de belangen van zijn klanten.

Herstel telefoonverbinding

KPN
    Geachte heer/mevrouw Stoel,

KPN Klantenreacties CMT
    Spanjewijn
    Wel erg laat deze reactie van de KPN.
    In de drukste dagen van het jaar waren wij niet telefonisch bereikbaar, ondanks de toezegging dat het probleem binnen 1 dag zou worden opgelost.
    Wij kregen het laatste jaar de indruk dat de service van de KPN was verbeterd, maar onze loyaliteit met de KPN is opnieuw op den dieptepunt beland!
    Ies Stoel

Spanjewijn
Probleem is na 2 dagen opnieuw opgetreden. Weer eindeloos traject in.

Ook een klacht indienen over KPN?