Opgelost door KPN: Uitluisteren voicemail mobiel via vaste net werkt niet meer sinds 6 dagen .

sad Opgelost
Ener

Het beluisteren van de Voicemail mobiel via het vaste net ( 06-1200 1233 ) lukt niet meer. Steeds de mededeling : ,,stel uw mobiel in op voicemail,, maar dat is al sinds jaren en uitluisteren via een mobiele aansluiting of eigen mobiele toestel gaat prima. Deze storing is al ruim een week zo en de medewerkers die ik van KPN aan de lijn kreeg hadden allemaal een ander verhaal en eindige altijd: probeer het morgen nog eens....

Dat ik via mijn vaste telefoonnummer mijn voicemail van mijn mobiele nummer weer kan uitluisteren via het nummer 06-1200 1233.

Ener
    Hoera, het werkt weer! Blijkt dat het nummer 06-1200 1233 niet meer klopt. Vanaf vaste toestel je eigen mobiele nummer bellen. Tijdens de welkom tekst van je eigen mobiele telefoon een * drukken. Dan zit je in het voicemailmenu en moet je nogmaals je eigen mobiele nummer intoetsen en eindigen met een #. Dan je pin code en een #. Nu worden de voicemailberichten hoorbaar! Tip voor KPN: pas de website aan en informeer je klanten voordat er een wijziging komt. Ook de tekst aanpassen op het nummer 06-1200 1233 zou heel fijn zijn !!!!!!

Ener
Niets, zelf uit zitten zoeken

Ook een klacht indienen over KPN?