Opgelost door KPN: Uitluisteren voicemail mobiel via vaste net werkt niet meer sinds 6 dagen .

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 282215
Gebruiker
Ener
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Het beluisteren van de Voicemail mobiel via het vaste net ( 06-1200 1233 ) lukt niet meer. Steeds de mededeling : ,,stel uw mobiel in op voicemail,, maar dat is al sinds jaren en uitluisteren via een mobiele aansluiting of eigen mobiele toestel gaat prima. Deze storing is al ruim een week zo en de medewerkers die ik van KPN aan de lijn kreeg hadden allemaal een ander verhaal en eindige altijd: probeer het morgen nog eens....

De oplossing

Dat ik via mijn vaste telefoonnummer mijn voicemail van mijn mobiele nummer weer kan uitluisteren via het nummer 06-1200 1233.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    Ener
    Datum
    Hoera, het werkt weer! Blijkt dat het nummer 06-1200 1233 niet meer klopt. Vanaf vaste toestel je eigen mobiele nummer bellen. Tijdens de welkom tekst van je eigen mobiele telefoon een * drukken. Dan zit je in het voicemailmenu en moet je nogmaals je eigen mobiele nummer intoetsen en eindigen met een #. Dan je pin code en een #. Nu worden de voicemailberichten hoorbaar! Tip voor KPN: pas de website aan en informeer je klanten voordat er een wijziging komt. Ook de tekst aanpassen op het nummer 06-1200 1233 zou heel fijn zijn !!!!!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ener
Datum
Uiteindelijke oplossing
Niets, zelf uit zitten zoeken
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen