Klacht KPN: uitvallen internet tijdens internetten

Klachtnummer
# 6774
Gebruiker
mevr Bruinsma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Tot 3 keer toe wordt mijn inernetverbinding verbroken tijdens het internetbankieren.
Dit in nog geen 10 minuten tijd. Hoezo, veilig ineternetbankieren?
Dit gebeurt geregeld met andere internetverbingingen.
Mijn vertrouwen in KPN is ver te zoeken.
Ik wil de klacht niet telefonisch indienen want dan word je met allerlei flauwekulpraatjes aan de lijn gehouden terwijl de oorzaak bij KPN zelf ligt.

De oplossing

ik wil graag een goede internetverbinding. Een aantal maanden terug is men er ook al mee bezig geweest maar de uitwerking is maar van korte duur geweest.

1 reactie

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte mevrouw Bruinsma,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres en woonplaats gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?