Opgelost door KPN: Uitvallen Samsung galaxy note.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 41024
Gebruiker
WDVDL
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Toestel valt zomaar uit, beeldscherm wordt streperig en valt uit bij.
Harde resetten gedaan, geen resultaat
Smart care is langs geweest met een update, geen resultaat
Op advies smart care nieuwe batterij aangeschaft, geen resultaat
Op advies smart care geheugenkaart verwijderd, geen resultaat
Toestel opgehaald, terug na reparatie waarbij een contactje is vervangen bij de batterij, geen resultaat
Nu weer opnieuw een afspraak met smart care,ik krijg geen nieuw toestel na dit hele traject maar moet het weer met een zeer simpel leentoestel doen.
Ondertussen betaal ik wel mijn abonnement met lease toeslag.
Slechte service, al weken lang geen normaal telefoongebruik mogelijk.
Mij was toegezegd dat ik een nieuw toestel zou krijgen bij een herhaling van klachten na de laatste reparatie maar nu wordt dit ontkend. Jammer. Geen reden om na jarenlang klant te zijn dit te continueren of aan te bevelen bij mijn omgeving.

De oplossing

Stopzetten van mijn abonnement heeft mijn voorkeur.
Restitutie van abonnementsgeld als tweede optie.
Nieuw toestel als derde optie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

4 reacties

  1. Auteur
    WDVDL
    Datum
    Hopelijk gaat dat niet lang duren. Ik kan mijn mobiele telefoon nu niet gebruiken zonder dat deze uitvalt. Internet gebruik is nu helemaal geen optie. (wo, 11/20/2013 - 17:23)
  2. Auteur
    WDVDL
    Datum
    Vandaag door HI gebeld, compensatie voor het ongemak aangeboden gekregen. Toestel is nog weg voor reparatie.
  3. Auteur
    WDVDL
    Datum
    Mijn telefoon terug van reparatie, binnen vier uur opnieuw dezelfde storing. Smartcare stelde nogmaals reparatie voor. Hier ben ik niet akkoord mee gegaan. Gesproken met de klachtenadviseur van Hi. Zeer prettig geholpen. Abonnement per direct ontbonden. Nu op zoek naar een andere provider. De klacht is dus bij deze afgehandeld.
  4. Auteur
    WDVDL
    Datum
    Door smartcare niet goed geholpen maar de klachtenadviseur van Hi heeft het goed overgenomen. Jammer dat je met een minder assertieve houding niets voor elkaar krijgt. Pas als je klacht op internet staat komt er actie. Een bewijs dat dit soort sites beslist nuttig zijn bij dit soort conflicten. Ik heb het idee dat je anders als consument echt aan het kortste eind trekt.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
WDVDL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen