Klacht KPN: Uitzonderlijk hoge factuur, onbeschoft te woord gestaan door medewerker

Klachtnummer
# 103029
Gebruiker
Grada
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ben vanmiddag erg onbeschoft te woord gestaan door een medewerker van de klantenservice van Hi. Mijn factuur voor mijn mobiele telefoon was uitzonderlijk hoog.
Ik ben op 27 februari gebeld door een medewerker van Hi dat ik over mijn belbundel ging, ik kon per direct mijn belbundel verhogen met € 5 per maand en daarmee zou ik ook voor februari binnen de nieuwe bundel die dezelfde dag nog in zou gaan blijven. Ik ging akkoord en nu ontvang ik alsnog een nota van € 75 i.p.v. € 23.
De medewerker vanmiddag stond mij buitengewoon onbeschoft te woord, hij bleef erbij dat ik buiten mijn bundel ben gegaan en beter had moeten opletten, de nieuwe bundel zou pas de nieuwe periode in gaan. Hij kon zien dat ik ben gebeld en dat de bundel op 27 februari is verhoogd, maar het is en blijft u eigen schuld dat u buiten uw bundel heeft gebeld. Vind dit oneerlijk, eerst mijn bundel verhogen, alsnog hoge nota, en onbeschoft te woord gestaan worden.

Gewenste oplossing

Graag een compensatie van het veel te hoge factuur bedrag.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen