Klacht KPN: Uitzonderlijk hoge factuur, onbeschoft te woord gestaan door medewerker

Grada

Ben vanmiddag erg onbeschoft te woord gestaan door een medewerker van de klantenservice van Hi. Mijn factuur voor mijn mobiele telefoon was uitzonderlijk hoog.
Ik ben op 27 februari gebeld door een medewerker van Hi dat ik over mijn belbundel ging, ik kon per direct mijn belbundel verhogen met € 5 per maand en daarmee zou ik ook voor februari binnen de nieuwe bundel die dezelfde dag nog in zou gaan blijven. Ik ging akkoord en nu ontvang ik alsnog een nota van € 75 i.p.v. € 23.
De medewerker vanmiddag stond mij buitengewoon onbeschoft te woord, hij bleef erbij dat ik buiten mijn bundel ben gegaan en beter had moeten opletten, de nieuwe bundel zou pas de nieuwe periode in gaan. Hij kon zien dat ik ben gebeld en dat de bundel op 27 februari is verhoogd, maar het is en blijft u eigen schuld dat u buiten uw bundel heeft gebeld. Vind dit oneerlijk, eerst mijn bundel verhogen, alsnog hoge nota, en onbeschoft te woord gestaan worden.

Graag een compensatie van het veel te hoge factuur bedrag.

KPN is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over KPN?