Opgelost door KPN: Upgrade abonnement telefonisch maar wel 1 jarig nieuw contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 31485
Gebruiker
J.Ros
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Na telefonisch contact kreeg ik een actie aangeboden met 3 maand gratis 40mb internet ipv 8mb internet en mocht dit bevallen dan waren de kosten na 3 maand 5,- extra per maand. Hierbij wordt niet vertelt dat je een nieuw abonnement aangaat voor 1 jaar. Dit krijg je in een mail toegestuurd en dan dien je binnen 7 dagen te reageren. Mocht je dit niet doen dan ga je dus automatisch een nieuw contract aan. Na contact met een medewerker krijg ik door dat ik maar tijdig had moeten reageren. Helaas kunnen ze niks meer voor je betekenen. Voor mij niet weer een upgrade via de telefoon van kpn! Als het contract is afgelopen ga ik zsm naar een andere aanbieder opzoek.

De oplossing

Ik verwacht dat het contact wordt teruggezet naar 1 maand opzegbaar zodat ik zelf mijn keuzes kan maken.

2 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Ros,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    J.Ros
    Datum
    Klacht is goed opgelost mede door klachtenkompas. KPN is mij tegemoet gekomen en heeft de klacht opgelost zoals ik dit wenste. Grote klasse! Dank aan klachtenkompas en de mevrouw van KPN welke mij goed heeft geholpen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J.Ros
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?