Klacht KPN: Uw service is ronduit slecht

vierwieler

Beste Jörg Kramer,

Ik richt me ook persoonlijk naar deze directeur aangezien klacht indienen geen zin heeft aangezien die door ene dhr. Robert Stok met een zeer arrogante houding behandeld word, richt ik mij tot dhr. Kramer in de hoop wel een fatsoenlijke reactie te ontvangen.
Graag vraag ik uw aandacht voor deze zaak.

Op zaterdag heb ik gemeld dat mijn toestel iPhone X defect is. Doet niks meer. Na telefonisch contact zou ik binnen een uur een formulier ontvangen die ik in moest vullen. Maandag had ik de formulieren nog niet. Toen weer gebeld. Na 2 medewerkers te hebben gesproken zou de formulier per post verzonden worden. Die post is nog steeds niet aangekomen!
Gelukkig ontving ik maandagavond alsnog de mail. Na ruim 48uur.
Formulier ingevuld. Op de link geklikt om de gevraagde documenten te uploaden: de pagina werkt door onderhoud niet. Probeer het later nog eens.
Toen de pagina het dinsdag nog niet deed, heb ik de boel maar geprint en per post opgestuurd.
Toen ik donderdag nog niks had gehoord heb ik weer gebeld. De verbinding werd 2x na lang in de wacht te staan verbroken. Iedere keer kun je dan weer opnieuw bellen en het hele verhaal en identificatie begint opnieuw.
Uiteindelijk heeft men de post gevonden. Alles was goed, alleen de adresbewijzen waren zwart-wit geprint. Ik heb geen kleurenprinter. De dame gaf aan dat ik de adresbewijzen mag mailen. Die heb ik dan maar weer gemaild.
Het is nu vrijdag en ik bel opnieuw aangezien ik nogsteeds niks heb gehoord. Nu is de mail zoek! Terwijl ik een ontvangstbevestiging ontvangen heb die Jorg Kramer zelf heeft ondertekend met een Case-ID. Maar de medewerkers kunnen niet op de Case-ID zoeken!
Nadat ze de mail niet terug konden vinden werd het verhaal veranderd: de ontvangen adresbewijzen per mail zijn ook in het zwart-wit. Ik heb gewoon 2 pdf bestanden in KLEUR gemaild. Die heb ik voor me. Pdf kan niet ineens zijn kleur verliezen.
Ik word op dit moment van het kastje naar de muur gestuurd. Geen idee wat ik nu moet doen. Ik heb gevraagd om een leidinggevende te spreken maar die is er niet. Ik zal terug gebeld worden.

Ondertussen zit ik al een week zonder toestel.
Betaal een duur abonnement en een dure toestelverzekering met hoge eigenrisico. Er is nog steeds geen oplossing.
Als je na indienen van een klacht ook van dhr. Stok een arrogante mail terug ontvangt met daarin dat dit nu eenmaal de procedures zijn en ik me daaraan moet houden, raakt het geduld nu wel echt op.

Ik wil graag na een week een vervangend toestel en dat dit geneuzel over adresbewijs ophoudt. Ik stuur als adresbewijs nota-bene de KPN factuur van onze vaste aansluiting op. Het gaat nergens over en ik zit al een week te wachten en na 6x bellen ben ik nog steeds geen stap verder.

KPN
    Geachte heer/mevrouw Fladijn,

KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?