Klacht KPN: V10 vragen maar Experia box v9 krijgen

Klachtnummer
# 134593
Gebruiker
J.M. Blad
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Overgestapt tijdens verhuizing naar KPN bij bestelling ging van alles fout waardoor wij na 2 maanden pas een daadwerkelijke order konden plaatsen. Bij de telefonische bestelling vroeg ik om een Experiabox v10 omdat de V9 bij mij altijd veel problemen gaf bij het gamen op de Playstation 3 en Playstation 4.

Nu ervaar ik dezelfde problemen weer met de V9 die ik nu heb. Ondanks alle mogelijke oplossingen geen resultaat en KPN blijft telefonische volhouden dat de router niet gewisseld kan worden omdat die nog zo nieuw is.

De oplossing

Levering van een Experiabox v10

3 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Blad,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    J.M. Blad
    Datum
    ik wacht op een nieuwe geautomatisseerd antwoord,
  3. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Blad,

    Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen