Opgelost door KPN: V8 experiabox werkt niet naar behoren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 52737
Gebruiker
Sander
Datum
4 reacties

Details

De klacht

V8 experia box van de kpn werkt niet goed met externe apparatuur van klikaanklikuit ics1000. eerst met dit probleem bij klikaanklik uit gemeld. met hun diversen oplossingen geprobeerd om de v8 box werkend te krijgen met de ics1000. ook met hun port forwording geprobeerd om toegang te geven tot hun servers om de verlichting en zonneschermen op afstand te kunnen bedienen. dit alles tot geen succes. ip adressen ook permanent gemaakt ook geen succes. Probleem is overigens bekend bij klikaanklikuit dat de experiabox v8 hier de oorzaak van is. gebeld met de kpn en alles telefonisch uitgelegd.
als reactie helaas meneer we kunnen en mogen u geen v9 modem toesturen. met als gevolg een niet werkend systeem en dagelijks het v8 modem resetten. denk er al over om een provider te zoeken met werkende modems.

De oplossing

een modem die wel portforwording ondersteunt en volgens klikaanklikuit is dit de v9 moden van de kpn die geen problemen geeft.

4 reacties

  1. Auteur
    KPN
    Datum
    Geachte heer Van Ingen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    Sander
    Datum
    Ik ben netjes gebeld door de kpn en gaan zorgen dat het opgelost wordt. eerst afwachten wat we krijgen.
  3. Auteur
    Sander
    Datum
    Heb netjes een ander modem ontvangen.
  4. Auteur
    Sander
    Datum
    Tevreden over de snelle afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sander
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over KPN?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen